اسدی: قهرمانی پرسپولیس در لیگ عادی شده؛/ کاش می‌شد من هم در دربی بازی کنم

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 20:15
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت دلش برای گذشته و بازی مقابل رقیب سنتی تنگ شده است.

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم اسدی پیشکسوت پرسپولیس پیرامون مصاف این تیم با استقلال گفت:
«دربی مهمی است و شش امتیازی محسوب می‌شود. ان‌شاءالله که بازی خوبی را شاهد باشیم. فکر می‌کنم فقط برگزاری بازی در اراک برای ما سخت است. امیدوارم شرایط پرسپولیس در این بازی خوب باشد و بتواند دربی را ببرد. خدا را شکر گاریدو در همین مدت کوتاه با پرسپولیس و فوتبال ایران آشنا شده و نتایج خوبی رقم زده است.»

او درباره وضعیت پست تخصصی خودش در پرسپولیس افزود: «پست هافبک دفاعی که به لحاظ شرح وظایفش پست خیلی سختی است. اینکه بازیکنی اصطلاحا دو پا باشد و شرایط مرکز زمین را رهبری کند سخت پیدا می‌شود. امیدوارم در این پست بازیکنی جذب شود که سطح توقع هواداران و انتظار سرمربی را پاسخ دهد.»

اسدی در پاسخ به این سوال که "آیا دوست داشت خودش هم فردا می‌توانست در دربی بازی کند یا نه؟" گفت: «بازی دربی به نحوی است که هم حسرت و هم ذوق و انگیزه را برای هر بازیکن ایجاد می‌کند و ای کاش آن روزها برمی‌گشت و من هم در دربی بازی می‌کردم.»

ویدئو: 353962

وی نظرش درباره عملکرد گاریدو را نیز اینطور بیان کرد: «پرسپولیس با گاریدو روند مثبتی داشته و امیدارم فردا هم همین روند ادامه داشته باشد و فکر می‌کنم که در هفته‌های آتی گاریدو بتواند پرسپولیس را بهتر از این هم هدایت کند.»

او که گل اولین قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را زده در این باره که "لذت گلزنی در دربی بیشتر است یا زدن گل قهرمانی؟" اظهار داشت: «گل قهرمانی لذت بیشتری دارد چون جایگاه خاصی را به تیم اهدا می‌کند و افتخارآفرینی انجام می‌شود.»

پیشکسوت پرسپولیس معتقد بود این تیم همچنان شانس اصلی قهرمانی است: «پرسپولیس امسال هم لیاقت و شخصیت قهرمانی دارد و با کلاس بالاتری نسبت به سطح لیگ برتر بازی می‌کند ولی نباید سپاهان با مورایس و تراکتورِ اسکوچیچ را دست کم بگیریم چون واقعا تیم‌های خوبی هستند. ان‌شاءالله که در وهله اول دربی را ببریم و بعد در کورس قهرمانی به خوبی بجنگیم.»

اسدی از عملکرد آلکسیس گندوز نیز دفاع کرد و گفت: «طبیعی است وقتی دروازه‌بان جدید به تیم اضافه شود در ابتدای کارش دچار لغزش و اشتباه باشد و از هر زمان به مدافعان اطمینان کند جایگاه واقعی خودش را به دست می‌آورد و در حال حاضر گندوز این مراحل را سپری می‌کند.»

او درباره اهمیت قهرمانی آسیا برای هواداران پرسپولیس تاکید کرد: «قهرمانی لیگ برتر برای پرسپولیس عادی شده و خیلی از بازیکنانی که در این قهرمانی‌ها حضور داشتند از تیم رفته‌اند و الان دیگر به قهرمانی آسیا واقعا نیاز داریم ولی ای کاش آقای درویش هم شرایطی فراهم کند که در آسیا بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.