اعلام جزئیات تیراندازی در یک مدرسه در گرگان!

همشهری آنلاین سه شنبه 03 مهر 1403 - 20:33
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان درباره حادثه‌ای که شب گذشته در یکی از مدارس گرگان رخ داد، توضیح داد: بنا به اظهارات این فرد، به اشتباه تیراندازی شده و به شیشه مدرسه برخورده کرده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سیدرضا نظری سه‌شنبه شب در این خصوص اظهار کرد: فردی با هویت معلوم با استفاده از سلاح ساچمه‌ای بادی اقدام به تیراندازی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات فرد مورد نظر، ساچمه رها شده از اسلحه بادی به اشتباه به شیشه یکی از اتاق‌های مدرسه برخورد کرده و موجب شکسته شدن آن شده است.

نظری بیان کرد: در زمان وقوع این حادثه، هیچ‌ یک از دانش‌آموزان و پرسنل در مدرسه حضور نداشته‌اند و بنابراین خطری متوجه آنان نبود.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تاکید کرد: شب گذشته یکی از همسایه‌های مدرسه با تفنگ بادی اقدام به تیراندازی کرده که به اذعان خودش اشتباهی به یکی از شیشه های مدرسه اصابت کرده است.

نظری افزود: پس از اطلاع از حادثه، مدیر مدرسه اقدام به تماس با پلیس ۱۱۰ کرده و فرد مذکور به سرعت شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: جز شکستن شیشه، هیچ مشکل دیگری به وجود نیامده و امروز دانش‌آموزان به روال عادی در کلاس‌های خود حاضر شدند.

این مسئول در ادامه از خانواده‌ها خواست که نگرانی خاصی نداشته باشند و اطمینان داد که هیچ خطری فرزندانشان را تهدید نمی‌کند.

نظری به همکاری نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: به منظور افزایش امنیت و آرامش در مدارس، افراد و مشاغل مزاحم تا شعاع ۵۰۰ متری مدارس جمع‌آوری شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در پایان از تلاش‌های نیروی انتظامی برای حفظ آرامش و تامین امنیت دانش‌آموزان قدردانی کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.