شرایط دریافت وام یارانه بگیران بدون ضامن | وام یارانه ۳۰۰ میلیونی را از کدام بانک ها بگیریم؟

نامه نیوز سه شنبه 03 مهر 1403 - 21:25
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی، با توجه به اینکه پرداخت وام یارانه هنوز در همه بانک‌ها اجرایی نشده است لذا ممکن است شرایط هر بانک متفاوت باشد. وام یارانه | با توجه به مشکلاتی که برخی از متقاضیان دریافت تسهیلات برای ارائه ضامن بانکی داشتند، بانک مرکزی در راستای تسهیل دریافت وام، کارت یارانه و سهام عدالت را به عنوان ضمانت پرداخت وام معرفی کردبانک‌های ملی، سپه و رسالت، بانک‌های عامل برای پرداخت وام یارانه ۳۰۰ میلیونی هستند.

 با توجه به مشکلاتی که برخی از متقاضیان دریافت تسهیلات برای ارائه ضامن بانکی داشتند، بانک مرکزی در راستای تسهیل دریافت وام، کارت یارانه و سهام عدالت را به عنوان ضمانت پرداخت وام معرفی کرد.

طبق ابلاغیه جدید بانک مرکزی و باتصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی  در بهمن ماه سال گذشته  ودر جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، حساب یارانه و سهام عدالت را ضامن پرداخت تسهیلات بانکی کردند.

 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.