غرق شدن ۴ کودک مشهدی در سواحل شمال

افکار نیوز سه شنبه 03 مهر 1403 - 22:30
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از وقوع حادثه غرق‌شدگی برای ۴ کودک مسافر در ساحل فریدونکنار خبر داد.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از غرق‌شدگی ۴ کودک در ساحل شهرستان فریدونکنار خبرداد و گفت: با وجود اتمام طرح امداد و نجات ساحلی، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دریایی فریدونکنار به محل اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران بیان کرد: طی گزارش مرکز کنترل عملیات به پایگاه امداد و نجات شهرستان فریدونکنار در ساعت ۱۳ مبنی بر غرق‌شدگی ۴ کودک، بلافاصله نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات دریایی فریدونکنار همراه با جت اسکی و تیم پشتیبان از شعبه به کمک ناجیان غریق به محل حادثه اعزام شدند.

فخاری یادآور شد: نجاتگران پس از انجام اقدامات کمک‌های اولیه و پیش‌بیمارستانی برای ۳ کودک نجات‌یافته، ۲ کودک را به بیمارستان انتقال دادند.

پیکر کودک چهارم بعد از جست‌وجوی یک ساعت و نیمه و عدم موفقیت عملیات احیا توسط نیروهای امدادی، به عوامل انتظامی و اورژانس حاضر در صحنه تحویل داده شد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.