استونز: قبل از پپ چیزی از فوتبال نمی‌دانستم!

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 22:42
جان استونز، مدافع منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا درک او از فوتبال را به‌طور کامل تغییر داده است.

به گزارش "ورزش سه"، جان استونز در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتس درباره تاثیر پپ گواردیولا بر درک او از فوتبال صحبت کرد. او گفت:«بعد از تمرین زیر نظر گواردیولا، متوجه شدم که هیچ چیز از فوتبال نمی‌دانستم.»

استونز توضیح داد که گواردیولا به او یاد داده است که چگونه به بازی از زوایای مختلف نگاه کند و نقش‌های مختلفی را در زمین بازی ایفا کند. او افزود:«گواردیولا به من نشان داد که فوتبال فقط درباره دفاع کردن یا حمله کردن نیست، بلکه درباره درک کامل بازی و توانایی تطبیق با شرایط مختلف است.»

2085840

استونز همچنین اشاره کرد که گواردیولا به او کمک کرده است تا به یک بازیکن چندمنظوره تبدیل شود که می‌تواند در موقعیت‌های مختلف بازی کند. او گفت:«پپ به من یاد داد که چگونه به عنوان یک مدافع میانی، یک هافبک دفاعی و حتی یک مهاجم بازی کنم. این تجربه برای من بسیار ارزشمند بوده است.»

این مصاحبه بار دیگر نشان داد که چگونه گواردیولا توانسته است بازیکنان خود را به سطح بالاتری از درک و بازی در فوتبال برساند و تاثیر عمیقی بر حرفه آن‌ها بگذارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.