آغاز رقابت‌های پرورش اندام قهرمانی جهان در کیش

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 23:06
سوت هفتاد و هشتمین دوره مسابقات پرورش اندام و فیتنس قهرمانی مردان جهان ساعت 15 امروز سه‌شنبه سوم مهرماه به میزبانی جزیره کیش به صدا درآمد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در این دوره از مسابقات بدنسازی قهرمانی مردان جهان نمایندگان 70 کشور از 5 قاره حضور دارند.

شرکت کنندگان در این رقابت‌های جهانی به مدت سه روز در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج در سالن‌های تالار شهر و المپیک کیش به رقابت می‌پردازند.

مراسم وزن‌کشی و پذیرش تیم‌های شرکت‌کننده به میزبانی جزیره کیش روز گذشته انجام و نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی برگزار شد.

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام در حاشیه آغاز رقابت‌های جهانی بدنسازی، گفت: ایران در شرایط پیچیده‌ای موفق به کسب میزبانی این رقابت‌ها شد، زیرا که در منطقه گزینه‌های دیگری نیز برای میزبانی این رقابت‌ها وجود داشت و تلاش بسیاری از سوی کشورها برای کسب این میزبانی در حال انجام بود.

رافائل سانتونخا با بیان اینکه جزیره کیش یک منطقه بسیار زیبا و از نظر استانداردهای ورزشی و تجهیزات در حد استانداردهای جهانی است، افزود: میزبانی کیش از مسابقات جهانی فیتنس یک آورده رسانه‌ای بالا برای ایران است.

وی مردم ایران را مردمی متمدن و دوستدار ورزش عنوان کرد و گفت: امروز نگاه میلیون‌ها نفر در جهان از طریق شبکه‌های اجتماعی به ایران است و این میزان از تبلیغات برای ایران در اقتصاد این کشور و توسعه گردشگری آن، نقش مثبتی خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.