پیراهن فصل بعد بارسا با همیشه فرق دارد (عکس)

ورزش سه سه شنبه 03 مهر 1403 - 23:23
یک حساب کاربری در توییتر طرح احتمالی از پیراهن‌های فصل آینده بارسلونا را فاش کرد.

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی سه پیراهن بارسلونا برای فصل 25-2024 در رنگ‌های آبی و قرمز کلاسیک، مشکی و سبز در دسترس هواداران قرار گرفته، اما این سه شنبه اولین طرح احتمالی لباس اول بارسا برای فصل آینده، 26-2025، در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد.

یک حساب کاربری در ایکس طرحی را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد پیراهن اول بارسا در فصل بعدی راه راه های آبی و قرمز خواهند داشت اما مانند گذشته از بالا تا انتهای پیراهن ادامه ندارند و در وسط قطع می‌شوند تا جلوه ای را ایجاد کنند که قبلاً هرگز روی پیراهن‌های این تیم دیده نشده بود.

در بقیه قسمت‌های طراحی لباس احتمالی بارسا، شورت لباس اول مانند فصل جاری آبی باقی می‌ماند، اما جزئیات لوگوهای اسپاتیفای، نایکی و آمبی‌لایت از طلایی فعلی به زرد پررنگ تبدیل می‌شوند.

2085853

این حساب کاربری اشاره کرد که طرح منتشر شده حدود 60 تا 70 درصد شبیه به پیراهن فصل آینده بارسا خواهد بود. بنابراین در ماه‌های آینده مطمئناً طرح‌های جدیدی از ظاهر لباس اول بارسا برای فصل 26-2025 ارائه می‌شود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.