مدافع آلاوس نتوانست برای پیراهن امباپه صبر کند! (عکس)

ورزش سه چهارشنبه 04 مهر 1403 - 00:02
عبدالکبیر ابقار، مدافع دپورتیوو آلاوس، در بین دو نیمه بازی مقابل رئال مادرید، از کیلیان امباپه درخواست جالبی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه اول دیدار رئال مادرید و کیلیان امباپه که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، شاگردان کارلو آنچلوتی برتری کاملی داشتند و به نوعی موفق شدند تکلیف بازی را مشخص کنند.

همه چشم‌ها مانند دو دیدار قبلی به کیلیان امباپه بود و هواداران رئال مادرید امیدوار بودند که او بتواند در این بازی هم موفق به گلزنی شود تا هر چه زودتر به فرم ایده‌آل خود برسد.

او در نیمه اول موفق بود و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند که منجر به این شد که هواداران حاضر در سانتیاگو برنابئو همه یکصدا نام او را به زبان بیاورند.

اتفاق قابل توجه اما درخواست عبدالکبیر ابقار از او در پایان نیمه اول بود. پس از سوت داور، این مدافع آلاوس که عملکرد ضعیفی هم از خود به جا گذاشته بود، به سرعت خودش را به ستاره فرانسوی رساند و از او خواست که پیراهنش را به او بدهد. درخواستی که با موافقت امباپه مواجه شد و او بلافاصله لباسش را به بازیکن مراکشی داد. 
نکته جالب این است که ابقار قبل از شروع نیکه دوم از ترکیب خارج شد و در تک تعویض این تیم، جایش را به جان گوریدی داد.

2085869

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.