برد منچسترسیتی: پپ برای این جام هم نقشه دارد

برترین‌ها چهارشنبه 04 مهر 1403 - 00:52
منچسترسیتی در بازی دور سوم جام اتحادیه مقابل واتفورد با نتیجه 2-1 برنده شد.

ورزش سه: منچسترسیتی در بازی دور سوم جام اتحادیه مقابل واتفورد با نتیجه ۲-۱ برنده شد.

 برد منچسترسیتی: پپ برای این جام هم نقشه دارد

در دور سوم رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس امشب منچسترسیتی از واتفورد میزبانی کرد و با نتیجه 2-1 برنده شد.

ترکیب دو تیم:

سیتی: اورتگا، واکر، استونز، برایثویت، لوئیس، اوریلی، نونز، مک‌آتی، دوکو، گریلیش، فودن.

واتفورد: باند، پورتئوس، اوگبونا، موریس، ابوسله، لاروچی، اینس، لوزا، سِما، بایو، باه.

مطابق انتظار بازی توسط سیتی هجومی آغاز شد و واتفورد تیمی نبود که بتواند در دقایق ابتدایی این بازی شاگردان پپ گواردیولا را تحت فشار قرار بدهد. فشار حملات آبی‌ها روی دروازه واتفورد خیلی زود نتیجه داد و جرمی دوکو توانست در دقیقه 5 دروازه حریف را باز کند تا جریان بازی به دست آن‌ها بیفتد.

بازی پس از این گل تحت کنترل سیتی قرار داشت اما برخلاف جریان بازی گل دریافت کردند که البته مردود اعلام شد. در دقیقه 23 باه دروازه سیتی را باز کرد اما به دلیل خطای او این گل مردود اعلام شد. این تنها موقعیت جدی واتفورد در نیمه اول بود و سیتی اجازه نمی‌داد که از محوطه جریمه خود دور شوند.

با کمی فاصله زیاد از گل اول، طراحی حملات پی در پی آبی‌ها در شب غیبت ارلینگ هالند در دقیقه 37 جواب داد و ماتئوس نونس موفق شد دومین گل سیتی را وارد دروازه واتفورد کند. با وجود تلاش‌های میزبان در دقایق پایانی نیمه اول، بدون تغییر در نتیجه بازی سیتی برنده به رختکن رفت.

سیتی در نیمه دوم هم با حمله سریع جرمی دوکو بازی را شروع کرد و به نظر می‌رسید که تیم گواردیولا برای گل سوم عجله دارد. حملات ادامه داشت تا در دقیقه 64 تام اینس موفق شد ضربه جک گریلیش را دور کند و دروازه واتفورد را بسته نگه دارد.

میزبان در نیمه دوم شاهد لایه‌های دفاعی منسجم واتفورد بود و با وجود تلاش زیاد نمی‌توانست راه گلزنی را پیدا کند. زردپوشان به دنبال راهی برای کاهش اختلاف با سیتی بودند و روی تنها شوت به سمت چارچوب دروازه به گل رسیدند.

تام اینس در یک لحظه از عدم آگاهی خط دفاعی سیتی استفاده کرد و پس از رسیدن به توپ در نزدیکی محوطه جریمه با یک ضربه فنی در دقیقه 86 دروازه سیتی را باز کرد. میزبان از این نتیجه رضایت داشت و با وجود انگیزه واتفورد پس از گلزنی موفق شد این اختلاف را حفظ کند تا به عنوان برنده این دیدار راهی دور بعدی شود.

سیتی با این برد یک مرحله دیگر در جام اتحادیه پیش رفت تا گواردیولا به هدفی که دارد یک قدم دیگر نزدیک شود. این مربی اسپانیایی آخرین بار سال 2021 این جام را به دست آورد و این فصل می‌خواهد قهرمانی جام اتحادیه را هم به دست بیاورد.

 شرح گل‌ها:

سیتی 1-0 واتفورد

در دقیقه 5 فشار فیل فودن روی دروازه موجب شد که زودتر از دروازه‌بان به توپ برسد، او توپ را به جک گریلیش پاس داد و این هافبک در محوطه جریمه توپ را به جرمی دوکو رساند. رساند با کنار گذاشتن مدافع مقابل خود موفق شد با ضربه پای راست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

سیتی 2-0 واتفورد

ماتئوس نونز در دقیقه 38 پس از دریافت پاس کوتاه ریک لوئیس در نزدیکی محوطه جریمه در حالی که چهار بازیکن حریف او را محاصره کرده بودند، با ضربه زمینی پای چپ توپ را به گل تبدیل کرد.

سیتی 2-1 واتفورد

در دقایقی که شاگردان گواردیولا فشار روی دروازه حریف را کاهش داده بودند و واتفورد برای کاهش اختلاف تلاش می‌کردند، تام اینس پس از دریافت توپ در نزدیکی محوطه جریمه با ضربه فنی پای چپ اورتگا را مغلوب خود کرد و دروازه سیتی باز شد.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.