بازدید شبانه مدیران سازمان از ورزشگاه دربی(عکس)

ورزش سه چهارشنبه 04 مهر 1403 - 01:08
دبیر و رئیس مسابقات سازمان لیگ بازدید شبانه از ورزشگاه امام اراک داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، دربی 104 فوتبال ایران در حالی از ساعت 19 امروز چهارشنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک آغاز می‌شود که آخرین مراحل تجهیز و آماده‌سازی این استادیوم با تلاش 24 ساعته در حال انجام است تا بازی استقلال و پرسپولیس به بهترین شکل انجام شود.

اهمیت بالای برگزاری دربی به بهترین شکل موجب شده تا محمدرضا کشوری‌فرد، دبیر و امیرحسین روشنک، رئیس مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران با همراهی محمد رجائیان، مدیرعامل و میثم مجیدی، عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم و محمدرضا غفاری رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی بازدیدی از ورزشگاه امام اراک داشته باشند.

2085908

مدیران سازمان لیگ یک شب پیش از دربی پایتخت، در شهر اراک حضور یافتند و به طور دقیق آخرین وضعیت آماده‌سازی ورزشگاه امام خمینی(ره) را از نزدیک مشاهده کردند و نکات لازم را یادآور شدند.

باشگاه آلومینیوم که مدیریت ورزشگاه امام اراک را برعهده دارد، قبل از دربی اقدامات ویژه‌ای از قبیل استانداردسازی جایگاه تماشاگران، ساخت CIP و VIP ، ایجاد جایگاه خبرنگاران، فضاسازی استادیوم، ساخت میکسدزون جدید و ... را انجام داده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.