اورونوف یکی از پنج ستاره لیگ است/ انتظاری: نقش پیروانی و سیدجلال خیلی مهم است

ورزش سه چهارشنبه 04 مهر 1403 - 05:31
مهاجم سابق پرسپولیس درباره فرم شاگردان گاریدو پیش از دربی صد و چهارم صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 24 ساعت تا شهرآورد صد و چهارم، بازیکنان سابق تیم پرسپولیس به رسم هر سه شنبه خود برای بازی پیشکسوتان حضور پیدا کردند که البته این بار این بازی با روز تولد علی پروین مصادف شد و این موضوع باعث شد شاگردان این سرمربی باسابقه نیز برای او جشن تولد بگیرند.
سهراب انتظاری بازیکن سابق پرسپولیس درباره این موضوع گفت: تولد سلطان علی آقا و محمود خوردبین را تبریک می‌گویم و ان‌شاءالله تولد 120 سالگی خودشان را جشن بگیرند. دربی فردا هم می‌دانید که یک بازی خاص است و شرایطش همه جا فرق می‌کند، چرا که این بازی حساس‌ترین بازی آن کشور محسوب می‌شود اما امسال مقداری متفاوت است و این بازی در شهر ثالث برگزار می‌شود که اصلا برای فوتبال ایران خوب نیست و این همه تماشاگر که برای بازی می‌روند و بینندگان تلویزیونی از تماشای این بازی لذت ببرند و پرسپولیس هم برنده بازی باشند.

انتظاری که در هنگام این مصاحبه، بسیار نفس نفس می‌زد، درباره آمادگی بدنی خودش گفت: بعد از جدایی از پرسپولیس مشکلی پیش آمد که نتوانستم هواپیما سوار شوم و چندین سال در تبریز با ماشین شخصی می‌رفتم و می‌آمدم و برای همین مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم. هر باشگاهی نمی‌پذیرفت که با هواپیما سفر نکنم و مجبور شدم فوتبال قهرمانی را کنار بگذارم. من 4-5 جلسه خودم تمرین فشرده دارم و بازی‌های اینجا یک تفریح است.

ویدئو: 353965

مهاجم سابق پرسپولیس درباره وضعیت عملکرد سرخ‌ها توضیح داد: اوایل فصل اتفاقاتی را داشتیم و تیم پرسپولیس باید بازیکنان بزرگ جذب کند چون در نخبگان اسیا نماینده آبرو و حیثیت ایران هستیم. انتقادات از سمت هواداران هم بود و باشگاه موفق شد چند بازیکن خارجی خوب کسب کند و تیم هم به هارمونی رسید و تیم با این سرمربی جدید روبه جلو می‌رود. قطع به یقین قول می‌دهم فوتبال ما بهتر هم می‌شود و این سرمربی هم اولین دربی‌اش است و ای کاش این بازی در آزادی مقابل صد هزار تماشاچی انجام می‌شد. ان‌شاءالله بزرگترهای تیم از جمله آقا افشین و آقا سید کمک کنند تا ایشان به شناخت برسد و ان‌شاءالله فردا اتفاقات خوبی بیفتد.

وی افزود: دوست دارم آنهایی که در دربی گل نزده‌اند، یک بار این حس را تجربه کنند چون جذاب‌ترین بخش زندگی آنهاست. امیدوار هستم فردا هم پرسپولیس برنده بازی باشد. نمی‌توان ستاره بازی را پیش‌بینی کرد، ولی فکر می‌کنم اورونوف با برطرف شدن مصدومیتش بتواند به تیم کمک کند. فوتبال ما می‌طلبد که این نوع فوتبالیست‌ها را اضافه کنیم. او از پنج ستاره برتر لیگ فوتبال ایران است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.