فال امروز ۴ مهر ۱۴۰۳ | افکار تاریک را از خودتان دور کنید

گسترش نیوز چهارشنبه 04 مهر 1403 - 07:31
بیشتر افراد فال را به عنوان یک خرافه تلقی می‌کنند و تلاش می‌کنند از آن در زندگی خود استفاده نکنند. اما با توجه به جذابیتی که فال برای مردم دارد، بسیاری از آن بهره می‌برند و حتی اگر فقط برای سرگرمی باشد، به آن توجه می‌کنند. بنابراین، شما هم می‌توانید نگاهی به فال روزانه‌تان بیندازید؛ چیزهای خوبی در انتظار شماست.

همه چیز در جهان انرژی دارد و افرادی که حال خوبی دارند و انرژی مثبت را تجربه می‌کنند، نسبت به زندگی احساس بهتری پیدا می‌کنند. حتی اگر پیش‌بینی‌های روزانه نادرست باشند، به خاطر بازی با کلمات، انرژی مثبتی به ما منتقل می‌کنند و ذهن را فریب می‌دهند، به گونه‌ای که برای مدتی حال ما را بهبود می‌بخشند.

 فال  متولدین فروردین: مطمئن باشید که کارهای گروهی  برای  شما بسیار مفید است و به زندگی شما کمک می کند. خودتان هستید که  در ارتباط های سمی دچار فرسودگی و افت می شوید به آینده درست و با حال خوب نگاه کنید و نترسید از تجربه چیزهای جدید. به زندگی امیدوارانه نگاه کنید. 

فال متولدین اردیبهشت: خستگی ایجاد شده در زندگی را از خود دور کنید و انرژی خود را بازیابی کنید. از انجام کارهای افراطی دوری کنید  و خود را در مرکز توجهات قرار بدهید. اجازه دخالت در کارهایتان را به کسی ندهید. احساسات بد نداشته باشید. به خودتان این اجازه را ندهید  که احساس سردرگمی کنید. به قضاوت های دیگران اصلا توجه نکنید. دارایی های خود را مدیریت کنید و حال خوب داشته باشید. 

فال متولدین خرداد:  اشتیاق داشته باشید. محمدودیت های مادی را  در نظر نگیرید چون زندگی بسیار کوتاه است . عمر در حال گذشتن است و ما هم گذراییم. آرامش دررونی خود را در زندگی حفظ کنید و از مسیر زندگی لذت ببرید. با  انسانهای دیگر در زندگی تعامل در ستی داشته باشید و از کنار هم بودن بیشترین بهره را ببرید چون اگر این کار را نکنید روز یکه دیگر دیر شده است پشیمان می شوید.  

فال متولدین تیر:  روابط عمومی خود را تقویت کنید و کارهای گروهی خود را کمی عقب بندازید در زندگی محتاط باشید ولی این احتیاط نباید طوری باشد که شما را از مسیر زندگی و ریسم پذیری دور کند. حمایت های اطرافیان را در زندگی داشته باشید . به موفقیت امید داشته باشید و نترسید.در امور عاطفی خود دقت بیشتری کنید.

فال متولدین مرداد: سوالات سنجیده بپرسید و مشکلات را با آرامش و صحبت حل کنید. عزیزان خود را زیاد ببینید و به آنها عشق بورزید. در پاسخ سوالاتتان درنگ کنید و عمیق شوید. در  جریان زندگی از ناملایمات ناراحت نشوید و به زندگی دید درست و مثبت داشته باشید. رژیم غذایی  درست خود را حفظ کنید. از محصولات درست  استفاده کنید. سرعت خود را بالا ببرید. قرار های دوستانه خود را  به تعویق نیندازید، دوستان بهترین یاران شما در زندگی هستند. 

فال متولدین شهریور: شک و بد بینی را از خودتان دور کنید و بی توجه به اطرافیان  و نظرات منفی به روبه رو نگاه کنید. حالت عادی خود را  در زندگی حفظ کنید. موسیقی گوش کنید و مراقب ذهن خود باشید. مدیتیشن کنید  و انرژی خود را بالا ببرید. سرگرمی های سالم داشته باشید. فکر شده صحبت کنید.

فال متولدین مهر:  به شریک عاطفی خود در زندگی اعتماد کنید و او را دوست داشته باشید. هزینه زندگی نباید شما را از ادامه مسیر دلسر کند و حس پوچه و ناامیدی به شما بدهد. از هوای پاییزی این فصل لذت ببرید و عاشقانه سیر کنید. دنیا را با خود هم مسیر می کنید اگر زیبا تر بنگرید و  حیات خود را دوست داشته باشید. 

فال متولدین آبان: تحولات زندگی نباید شما را از اهدافتان  دور کند . ریشه ها و گذشته خود را  فراموش نکنید. مراقب خودتان باشید. راه و روش خود را  در زندگی تغییر ندهید . افکار تاریک را از خودتان دور کنید.  با دید باز به آینده نگاه کنید. به راحتی به دیگران نه بگویید و به کسی قولی ندهید  که توان انجام آن را ندارید.

فال متولدین آذر:  به درون خود نگاه کنید. واقع گرایانه به زندگی نگاه کنید.  فرصت های بدست آمده در زندگی را جدی بگیرید. تیزهوش باشید و روابط کاری خود را حفظ کنید. در روابط عاطفی صبوری کنید، مشکلات حل می شود. از جدال های لفظی دور یکنید و خشمگین نباشید

فال متولدین دی:  آشپزی کنید و مسئولیت های خود را بخ خوبی انجام دهید. سوالاتی  که ارزش ندارد را نپرسید .  وعده های غذایی سالم مصرف کنید . عشق به  چیزهای زیادی داشته باشید.  مانع ریسک پذیری اطرافیان خودتان نباشید. چندین کار را همزمان انجام ندهید. رک بودن را فراموش نکنید. درباره رویاهای خودتان با کسی صحبت نکنید، چون  همه خیرخواه شما نیستند.  

فال متولدین بهمن: از زندگی کردن نترسید. جسور باشید. مبارز باشید. بدون شک و تردید زندگی کنید و از امتحان چیزهای جدید نترسید و به روزهای خوب آینده امیدواتر باشید. جسارت شما،  شما را در نظر دیگران خاص می کند. به چیزهای جدید به دید  فرصت خوب نگاه کنید؛ زیرا می توانید از آن برای زیر و رو کردن زندگی  استفاده کنید. 

فال متولدین اسفند: نگاه بلند پروازانه داشته باشید.  از مذاکره با دیگران  نترسید.  با انسان های جدید مذاکره و معاشرت کنید، اما به هر کسی در این مسیر اعتماد نکنید. به چیز های زودگذر دل نبندید؛ زیرا با  از دست رفتنش آزرده خاطر می شوید و ممکن است افسرده شوید.ک هوای تازه استشمام کنید و از این کار  لذت ببرید. از محیط هایی که احساس بدی در آن دارید، دوری کنید چون در بلند مدت به شما آسیب می زند.

کدخبر: 335548

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.