حمله بامدادی مقاومت عراق به جولان اشغالی با موشک کروز+ فیلم

اقتصادنیوز چهارشنبه 04 مهر 1403 - 07:47
اقتصادنیوز: مقاومت عراق بامداد چهارشنبه گفت که با استفاده از موشک کروز، یک موضع حیاتی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، گروه «مقاومت اسلامی عراق» بامداد چهارشنبه در دومین بیانه خود از حمله موشکی به موضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر داد.

مقاومت عراق در این بیانیه توضیح داد که با استفاده از موشک کروز پیشرفته «الارقب» به یک موضع مهم ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در این بیانیه ضمن تاکید بر تداوم عملیات علیه رژیم اشغالگر، آمده است که این حمله در حمایت از مردم لبنان و فلسطین در برابر نسل‌کشی آنها توسط صهیونیست‌ها انجام شده است.

ساعتی پیش بود که مقاومت عراق حمله پهپادی به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در غور اردن را برعهده گرفته بود. (جزئیات بیشتر)گروه مقاومت اسلامی عراق پیش از این نیز طی یازده ماه اخیر، بارها در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه، با عملیات‌های پهپادی مختلف به اهداف مهم صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی حمله کرده بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.