گاریدو از عمد اورونوف را از دربی خط زد

برترین‌ها چهارشنبه 04 مهر 1403 - 07:52
سرمربی پرسپولیس می‌توانست از اوستون اورونوف حتی برای دقایقی کوتاه در دربی استفاده کند.

فرهیختگان: سرمربی پرسپولیس می‌توانست از اوستون اورونوف حتی برای دقایقی کوتاه در دربی استفاده کند اما ترجیح داد در مورد این بازیکن ریسک نکند.

گاریدو از عمد اورونوف را از دربی خط زد

در‌مورد اورونوف با‌خبر شدیم که او در همسترینگ خود دردی را احساس نمی‌کرد و ام‌آر‌آی او نیز نشان داد که مشکل جدی ندارد اما از آنجا که این وینگر ازبک بازیکنی است که در جریان بازی زیاد استارت می‌زند، کادر پزشکی پرسپولیس احتمال تشدید مصدومیت او در یکی از این استارت‌ها را داده بود. با توجه به همین قضیه گاریدو بعد از بررسی وضعیت تیمش ‌و بازی‌های حساسی که در هفته آتی در پیش دارند؛ ترجیح داد از اورونوف در بازی با پاختاکور استفاده کند.

در حقیقت ستاره ازبک پرسپولیس به بازی هفته آتی تیمش با پاختاکور خواهد رسید و گاریدو در واقع او را برای این بازی سالم نگه داشت. چه بسا تشدید مصدومیت اورونوف می‌توانست او را حداقل یک ماه خانه‌نشین کند.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.