اتفاق جالب در دیدار استقلال و پرسپولیس؛ دربی اولی‌ها زیادند!

افکار نیوز چهارشنبه 04 مهر 1403 - 08:49
دربی ۱۰۴ پایتخت به دلیل بازسازی ورزشگاه آزادی و تختی در خارج از تهران برگزار می‌شود.

در مهمترین بازی هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان رقیب دیرینه اش پرسپولیس است.

دو تیم بزرگ پایتخت در شرایطی برای برگزاری دربی آماده شده اند که تعدادی از بازیکنان شان برای اولین بار در این بازی ویژه به میدان می‌روند و در اصطلاح دربی اولی محسوب می‌شوند.

از جمع پرسپولیسی‌های کنونی، الکسیس گندوز، ایوب العملود، میلاد محمدی و لوکاس ژوائو مردانی هستند که برای اولین بار در دربی بزرگ ایران به میدان می‌روند.

این در حالی است که در آن سوی میدان و از جمع استقلالی‌ها  چهره‌هایی مانند سامان فلاح، محمدحسین اسلامی، اندونگ و کاکوتا نفراتی هستند که در صورتی که در بازی عصر چهارشنبه در ترکیب آبی پوشان به میدان بروند، برای اولین بار حضور در دربی سرخابی‌ها را تجربه خواهند کرد.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.