واران در اندیشه بازنشستگی زودهنگام

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:09
مدافع فرانسوی به خاطر آسیب‌دیدگی‌های پیاپی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد.

به گزارش ایسنا، رافائل واران پس از جدایی‌ از رئال مادرید روزهای خوبی را تجربه نکرد. این مدافع فرانسوی در منچستریونایتد نتوانست انتظارها را برآورده کند و آسیب‌دیدگی‌های پیاپی باعث شد هفته‌ها دور از میادین باشد. واران در تابستان تصمیم گرفت از منچستریونایتد جدا و راهی رقابت‌های سری A شود تا پیراهن تیم کومو را بپوشد و شاگرد سسک فابرگاس شود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از احتمال جدی خداحافظی رافائل واران از فوتبال خبر داد. او در پستی اینستاگرامی نوشت: آسیب‌دیدگی‌های پیاپی باعث شده‌اند واران به دنبال فسخ قراردادش با تیم کومو باشد. او به طور جدی به خداحافظی از فوتبال فکر می‌کند.

این مدافع فرانسوی در تابستان از لیگ عربستان پیشنهادهای بسیار خوبی داشت اما تصمیم گرفت راهی فوتبال ایتالیا شود. او در حالی قصد خداحافظی زودهنگام از میادین را دارد که تنها ۳۱ سال دارد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.