خبر خوش برای مسافران خط 3 مترو خط

اقتصادنیوز چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:11
اقتصادنیوز: افتتاح ورودی دوم ایستگاه مترو سهروردی امروز انجام می‌شود و با این مساله دسترسی مسافران از محدوده شمالی خیابان شهید بهشتی به ایستگاه سهروردی در تهران تسهیل خواهد شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سال ۱۳۹۴ ایستگاه سهروردی در فاز سوم بهره برداری از خط ۳ به صورت عبوری مورد استفاده قرار گرفت اما ورودی جنوبی آنکه در واقع به معنای بهره برداری رسمی از ایستگاه بود، سال ۱۳۹۵ افتتاح شد.

از سال گذشته که روند رفع نواقص خط ۳ مترو شتاب بیشتری به خود گرفت، عملیات اجرایی تکمیل ورودی شمالی ایستگاه سهروردی نیز تسریع یافت و امروز بهره برداری از ورودی شمالی ایستگاه مترو سهروردی انجام می‌شود.

احداث ورودی‌های دوم از دو جنبه افزایش ایمنی تردد مسافران در مواقع اضطراری و همچنین ایجاد فرصت انتخاب بیشتر برای استفاده کنندگان از مترو صورت می‌پذیرد. ورودی شمالی ایستگاه سهروردی از حیث دسترسی راحت تر همشهریان از بخش‌های شمالی خیابان شهید بهشتی (محدوده خیابان‌های سهروردی و شهید یوسفی) به این ایستگاه حائز اهمیت است و یک اتفاق حمل و نقلی مثبت برای ساکنان ناحیه ۴ منطقه ۷ به حساب می‌آید.

برای احداث و تجهیز ورودی دوم ایستگاه مترو سهروردی که با در نظر گرفتن گالری‌های ارتباطی به سالن بلیت فروشی مجموعاً ۹۴۰ مترمربع زیربنا دارد، هزینه‌ای بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان صرف شده تا یکی دیگر از نواقص ایستگاههای خط ۳ برطرف شود.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.