ترکیب احتمالی استقلال برای دربی ۱۰۴

خبرگزاری مهر چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:12
تیم فوتبال استقلال تهران در حالی باید در دربی ۱۰۴ رو در روی پرسپولیس قرار گیرد که دو بازیکن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر و در دربی ۱۰۴ امروز چهارشنبه ۹ مهر در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک و با قضاوت بیژن حیدری رو در روی هم قرار می‌گیرند. با اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران روزبه چشمی و مهرداد محمدی به دلیل محرومیت نمی‌توانند در این بازی استقلال را همراهی کنند این در حالی است که باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد که محمدی مشکلی برای همراهی در دیدار با پرسپولیس نخواهد داشت.

جواد نکونام برای این بازی از سید حسین حسینی در درون دروازه خود استفاده خواهد کرد. رافائل سیلوا و سامان فلاح به همراه میلاد زکی پور و محمدحسین مرادمند در خط دفاع بازی می کنند. رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی هم دو وینگر استقلال خواهند بود. آرش رضاوند به همراه دیدیه اندونگ دو بازیکن خط هافبک استقلال خواهند بود. محمد حسین اسلامی، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو نیز دیگر بازیکنان استقلال هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

حسینی، رضاییان، زکی پور، جلالی، مرادمند، رضاوند، اندونگ، اسلامی، ماشاریپوف، بلانکو و سیلوا بازیکنان احتمالی استقلال هستند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.