رگبار باران و کاهش تدریجی دما در شمال کشور

صدا و سیما چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:27

به گزارش خبرگزاری صداوسیما براساس گزارش سازمان هوا شناسی امروز با عبور امواج تراز میانی جو از شمال کشور جریانات شمالی در سواحل دریای خزر تقویت می‌شود و در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، شرق استان اردبیل خراسان شمالی و ارتفاعات البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش نسبی دما به صورت تدریجی رخ خواهد داد.

این شرایط فردا علاوه بر این مناطق در استان اردبیل، شمال و شرق آذربایان شرقی و به صورت پراکنده برای شمال خراسان رضوی نیز پیش بینی شده است.
از امروز چهارشنبه تا شنبه در ساعات بعدازظهر در دامنه‌های جنوبی البرز، شرق، شمال شرق، مناطقی در مرکز و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد گرد و خاک رخ خواهد داد. طی سه روز آینده دریای خزر و خلیج فارس و دریای عمان هم مواج است.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.