میزان آسیب‌دیدگی پیتو همچنان مشخص نیست؛/ شوک به مدعی: بهترین بازیکن جهان مصدوم شد

ورزش سه چهارشنبه 04 مهر 1403 - 09:58
ژان پیر گیزل کاستا ملقب به پیتو، بهترین بازیکن جهان و فوق ستاره تیم ملی برزیل که به علت آسیب‌دیدگی مقابل کاستاریکا غایب بود، حضورش در دیدار یک چهارم نهایی مبهم است

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال برزیل، مدعی نخست دهمین دوره جام جهانی و پرافتخارترین تیم این رویداد بزرگ، روز گذشته با برتری پنج بر صفر برابر کاستاریکا به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. این برتری قاطعانه در شرایطی برای مارکینیوش خاویر بدست آمد که پیتو بهترین بازیکن جهان و ستاره آن‌ها به علت آسیب‌دیدگی غایب بود. آنچه رسانه‌های برزیلی به وضعیت فوق‌ستاره‌شان پرداخته‌اند، گویا در ابتدای تمرین پیش از پیتو حرکتی انجام داد و در عضله خلفی ران راست خود احساس درد کرد. او بلافاصله تمرین را ترک کرد و تحت نظر بخش پزشکی قرار گرفت.

2085950

تیم ملی برزیل که به ادعای کارشناسان جهان فوتسال، مأموریت اصلی‌اش از یک چهارم آغاز می‌شود و منتظر نتیجه پایانی نبرد ایران و مراکش است، پیرامون آسیب دیدگی پیتو دچار تردید و نگران شده. گفتنی است، همچنان نمی توان در مورد همراهی او در جدال آینده مطمئن بود. زیرا پیتو تحت آزمایش، تصویربرداری و استراحت است و طی 24 ساعت آینده میزان آسیب‌دیدگی این ستاره مشخص می‌شود.

2085951

اگرچه از اردوی برزیل خبر می‌رسد که پیتو برای مسابقه یک چهارم نهایی در دسترس خواهد بود. سلسائو برای صعود به جمع چهار تیم پایانی باید در نبرد بعدی با برنده ایران و مراکش صف آرایی کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.