حمایت قاطع قالیباف از خانواده‌های قربانیان معدن طبس/ این خانواده‌های عزیز نباید سال دیگر فراموش شده باشند+ فیلم

اقتصادنیوز چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:02
اقتصادنیوز: محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نشست بررسی ابعاد حادثۀ معدن طبس با وزرای کار و صمت گفت:حادثه پلاسکو یکی از تلخ‌ترین رویدادهای کشور بود که ۱۶ آتش‌نشان قهرمانانه جان خود را فدا کردند تا ۴۰۰۰ نفر را از ساختمان بیرون بکشند.

به گزارش اقتصادنیوز، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در نشست بررسی ابعاد حادثۀ معدن طبس با وزرای کار و صمت گفت:حادثه پلاسکو یکی از تلخ‌ترین رویدادهای کشور بود که ۱۶ آتش‌نشان قهرمانانه جان خود را فدا کردند تا ۴۰۰۰ نفر را از ساختمان بیرون بکشند.

این عزیزان آگاهانه و شجاعانه ایستادند و تا لحظه آخر تلاش کردند. ۵ سال طول کشید تا پیگیری‌های ما نتیجه داد و این قهرمانان به عنوان شهید شناخته شدند.

حالا وظیفه ماست که از خانواده‌های آن‌ها و دیگر کارگران آسیب‌دیده حمایت کنیم و نگذاریم مشکلاتشان فراموش شود.

با تشکر از همه مسئولان و همکاران، امیدوارم بتوانیم بدون حاشیه و با تخصص، مشکلات اساسی را حل کنیم و مردم بدانند که این حادثه چگونه پیگیری شد.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.