ستاره ملی پوش ایران در رویای آقای گلی

خبرورزشی چهارشنبه 04 مهر 1403 - 10:23
سالار آقاپور با ۶ گل زده در جدول رده بندی برترین گلزنان جام جهانی فوتسال در رده دوم است و نگاه ویژه‌ای به کسب عنوان آقای گلی در این مسابقات دارد.

به گزارش خبرورزشی؛ مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان در شرایطی در حال برگزاری است که روز گذشته، تیم‌های برزیل و اوکراین با برتری برابر کاستاریکا و هلند، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

در ادامه این رقابت‌ها هم امروز چهارشنبه چهارم مهر، از ساعت ۱۶ پاراگوئه به مصاف افغانستان می رود و اسپانیا و ونزوئلا با هم دیدار می کنند. فردا هم ایران به مصاف مراکش خواهد رفت و فرانسه و تایلند رو در روی هم قرار خواهند گرفت.در جدول برترین گلزنان این مسابقات، «مارسل» برزیلی با ۹ گل زده، در صدر قرار دارد و سالار آقاپور از ایران و آلن برندی از آرژانتین هم با ۶ گل در رده دوم قرار دارند.

جدول برترین گلزنان این مسابقات به شرح زیر است:

۹ گل

مارسل (برزیل)

۶ گل

سالار آقاپور (ایران)

آلن برندی (آرژانتین)

۵ گل

کوین بریسنو (ونزوئلا)

آرنولد کناب (قزاقستان)

پیتو (برزیل)

۴ گل

کاتلا (اسپانیا)

مارلون (برزیل)

میگل ملادو (اسپانیا)

نگینیو (برزیل)

محمد اسامانموسا (تایلند)

۳ گل

آدریتو (آنگولا)

سعید احمد عباسی (ایران)

کوین آریتا (آرژانتین)

بهروز عظیمی (آر ایران)

کریستین بوروتو (آرژانتین)

سوفیان شاراوی (مراکش)

برونو کوئیلو (پرتغال)

سوفیانه المسرار (مراکش)

مهدی کریمی (ایران)

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.