آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی/ استادیوم پیر تهران چه زمانی آماده می‌شود؟

خبرورزشی چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:57
مدیر ورزشگاه آزادی با اشاره به اتمام کار نصب صندلی های سکوی ضلع غربی طبقه دوم آزادی گفت: برای بازسازی ورزشگاه آزادی تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه تزریق شده و تلاش بر این است که تا آخر آذرماه کار بازسازی به پایان برسد.

مهدی نصیبی درباره آخرین وضعیت روند بازسازی ورزشگاه آزادی اظهار کرد: کار نصب صندلی های سکوی ضلع غربی طبقه دوم ورزشگاه آزادی به پایان رسید و نزدیک به ۱۶ هزار صندلی جدید در زون‌های بازسازی شده طبقه دوم ورزشگاه نصب شد.

وی گفت: در مرحله نخست بازسازی ورزشگاه آزادی ۲۲ زون برای مقاوم سازی و استانداردسازی در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۱۱ زون، شامل زون های ۱ تا ۵ و ۳۱ تا ۳۶ بازسازی شده است.

مدیر ورزشگاه آزادی در پاسخ به این پرسش که در مرحله بعد چه قسمت‌هایی از آزادی بازسازی خواهد شد، اظهار کرد: پشت دروازه و ضلع جنوبی ورزشگاه در دستور کار قرار دارد که بزودی بازسازی این قسمت‌ها را نیز آغاز خواهیم کرد.

نصیبی در پاسخ به این سوال که تا به امروز چه میزان اعتبار برای بازسازی آزادی تزریق شده است؟ تصریح کرد: از ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که برای بازسازی ورزشگاه آزادی پیش بینی شده است تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه تزریق شده که امیدوارم در ادامه روند بازسازی، مابقی اعتبارات نیز تخصیص داده شود.

وی در پایان گفت: علاوه بر بازسازی سکوهای تماشاگران، بازسازی کامل جایگاه ویژه خبرنگاران، VIP و CIP، تونل ورودی و خروجی مجزای خبرنگاران و... نیز در دستور کار قرار دارد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.