چهره تازه توپچی‌ها

خبرگزاری ایسنا چهارشنبه 04 مهر 1403 - 11:59
پیامدهای بازی منچسترسیتی و آرسنال همچنان برای دو تیم ادامه دارد. قرار است آرسنال با ترکیبی متفاوت رقابت‌هایش در جام اتحادیه را شروع کند.

به گزارش ایسنا، بازی جنجالی منچسترسیتی و آرسنال همچنان تاثیراتش را روی دو تیم دارد و احتمالا رودری هرناندس تنها کسی نباشد که در این دیدار دچار مصدومیت سنگین می‌شود.

منچسترسیتی دیشب (سه‌شنبه) در جام اتحادیه به مصاف واتفورد رفت و در شرایطی که خیلی از بازیکنانش را در اختیار نداشت دو بر یک پیروز شد. آرسنال نیز امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه امارات میزبان بولتون خواهد بود.

پس از اینکه دیلی‌میل تصویری از داوید رایا را شکار کرد که بانداژی روی پایش قرار داشت، ریکاردو کالافیوری نیز به دلیل گرفتگی عضله در بازی با بولتون در دسترس نیست. بنجامین وایت نیز دیگر مصدوم توپچی‌هاست که بنا بر گفته میکل آرتتا در این دیدار غایب است. بحران به اینجا ختم نمی‌شود و گابریل مارتینلی نیز بعد از بازی مقابل منچسترسیتی در زمین ماند و حرکات کششی انجام داد تا نگرانی از مصدومیت این بازیکن برزیلی نیز وجود داشته باشد.

اینها در شرایطی است که مارتین اودگارد و میکل مرینو پیش از این بازی مصدوم شدند و حالا بازیکنان جدیدی به فهرست مصدومان آرسنال اضافه شده که برای هواداران لندنی نگران‌کننده است. آرتتا در نشست خبری قبل از بازی جام اتحادیه عنوان کرد بعضی از از بازیکنانش مصدوم‌اند و احتمالا مصدومیت یکی از این بازیکنان (اسم او فاش نشد) جدی است.

با همه این‌ها آرسنال نمی‌خواهد غافلگیر شود و با ترکیبی خوب قرار است برابر بولتون قرار گیرد تا بتواند به دور بعدی جام اتحادیه راه یابد.

فصل گذشته لیورپول با یورگن کلوپ توانست عنوان قهرمانی در جام اتحادیه را به دست بیاورد.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.