بهترین تفریحات کیش برای خانواده کدامند؟

گسترش نیوز پنج شنبه 05 مهر 1403 - 10:47
اگر به دنبال سپری کردن لحظات هیجان انگیزی هستید، تفریحات کیش را انتخاب کنید و تجربه به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید‌.

سفر به کیش و دیدن زیبایی های این جزیره، از جذاب ترین و بهترین سفرهایی محسوب می شود که ممکن است هر کسی برای تجربه حس شیرین آن برنامه ریزی کند‌. به لطف جزیره زیبای کیش و با هزاران تفریح جور وا جور آن می توانید لحظات ناب و شادی را در کنار خانواده و عزیزان خود تجربه کنید‌. تفریحات کیش به قدری متنوع و هیجان انگیز هستند که نمی توان به سراغ همه آنها در یک سفر کوتاه مدت رفت. از جمله تفریحات کیش که می توانید در کنار خانواده از آنها لذت ببرید، شاتل سواری، جت اسکی و بازدید از اماکن تاریخی، جنگ ها و شوهای شبانه و هزاران امکانات رفاهی و تفریحی هستند‌. تفریحات خانوادگی کیش شامل چندین نوع هستند که در ادامه به معرفی تعدادی از آنها می پردازیم‌.

شبگردی و جنگ های شبانه

شوها و جنگ های شبانه، سرشار از خنده و هیجان برای خانواده هایی هستند که جزیره کیش را مقصد سفر تفریحی خود انتخاب کرده اند‌‌. جنگ های شبانه کیش شما را وادار می کند تا ساعت ها به دور از تنش و استرس را در کنار خانواده سپری کنید‌. تفریحات کیش به شما این فرصت را می دهد تا در این جزیره زیبا طعم واقعی شادی و نشاط را بچشید و به دور از هیاهوی شهرهای بزرگ و آلوده ساعات خوشی را به هیجان و بازی بگذرانید. جنگ دینامیت شو، پازل شو، ستارگان رنگارنگ و... همگی از تفریحات مسرت بخشی هستند که خنده و هیجان را مهمان لب های شما می کنند‌.

شاتل کیش

شاتل سواری روی آب های آزاد به عنوان یکی دیگر از تفریحات کیش، هیجانی بی نظیر و به یاد ماندنی را به شما و خانواده تان هدیه می دهد. در شاتل سواری، سوار تیوپی بادی و بزرگ شده و با کمک طنابی به قایق تندرو وصل می شوید و با حرکت قایق، تیوپ بادی شکل هم حرکت می کند‌. قبل از خرید بلیط شاتل باید بدانید که لازم است دست های قوی و محکمی داشته باشید تا بتوانید خود را روی تیوپ نگه دارید. کودکان نمی توانند شاتل سواری کنند و برای خانواده نیز لازم است وزن متعادل و تعداد نفرات، استاندارد و مشخص شده باشد‌.

پارک برفی کیش

پارک برفی کیش یکی از جاذبه های گردشگری این جزیره محبوب است که تفریحی هیجان انگیز برای خانواده ها و نوجوانان به شمار می رود‌. پارک برفی پنگوئن کیش تجربه یک تفریح عالی و جذاب روی برف و یخ را به خانواده ها هدیه می کند‌. احتمالا سوالی که ذهن شما را درگیر کرده، این است که چطور در جزیره کیش با آن آب و هوا پارک برفی وجود دارد؟! پارک برفی کیش زمینی با وسعت زیاد و پوشیده شده از برف است که با الگوگیری از مدل های مشابه در دبی، طراحی و ساخته شده است‌. پارک برفی کیش از امکاناتی مثل برفی بازی، اسکی بازی، سورتمه سواری، تیوپ سواری و اسکی برخوردار است‌. همچنین در این مجموعه تفریحی می توانید از امکاناتی مثل سالن بازی برای کودکان، مجموعه بیلیارد، سینما سه بعدی، بالا رفتن از دیواره یخی و... بهره مند شوید‌.

مجموعه پارک برفی کیش امکانات رفاهی لاکچری نیز برای گردشگران دارد که شامل کافی شاپ، ‌‌مرکز خرید، مجموعه بزرگ سفارش غذا و ..‌‌. می باشد.

کشتی تفریحی کیش

وجود کشتی ها به عنوان یکی دیگر از تفریحات کیش که برنامه های متنوعی را ارائه می دهند، لحظات نابی را برای سیر در دنیای آبی کیش برای خانواده ها و گردشگران رقم می زند‌. کشتی ها به عنوان یکی دیگر از تفریحات کیش، علاوه بر اینکه امکان سیر و سفر در آب های نیلگون خلیج فارس را فراهم می‌ کنند، بلکه جایی برای استراحت، لذت بردن از برنامه هایی مثل پخش موسیقی زنده، جنگ های شادی بخش و هیجان انگیز و چندین برنامه متنوع دیگر، برای خوشگذرانی گردشگران نیز محسوب می شوند‌. سرو یک ناهار دلچسب روی آب های خلیج فارس می تواند تجربه ای به یاد ماندنی برای مسافران باشد‌. کشتی تفریحی کیش چندین نوع متنوع با ویژگی های خاص و متفاوت دارد‌ که انتخاب هر کدام برای سپری کردن اوقات خوش بر روی دریا بستگی به سلیقه شما دارد‌. در ادامه به معرفی چند مورد از این کشتی های تفریحی می پردازیم‌.

• کشتی تفریحی اوستا‌؛ کشتی اوستا یکی از بزرگترین و بهترین کشتی های تفریحی کیش به شمار می رود. به دلیل امکانات رفاهی و کامل این کشتی، محبوبیت آن در بین گردشگران و مسافران بسیار مشهود است‌. کشتی تفریحی اوستا به دلیل وسیع بودن، مکانی مناسب برای صرف شام، صرف نوشیدنی و خوراکی های کافی ‌شاپ، تماشای برنامه ها و جنگ های شبانه، لذت بردن از استندآپ کمدی، مسابقه عکاسی و ... برای گردشگران خواهد بود‌. برای سوار شدن در کشتی اوستا لازم است از ساعت ۷ شب تا ۱ بامداد به بندرگاه کیش مراجعه کنید و از امکانات رفاهی آن لذت ببرید.

• کشتی تفریحی آرتمیس‌؛ سوار شدن بر کشتی آرتمیس، تجربه حس شیرین سیر و سفر در آب های خلیج فارس و لذت بردن از دنیای آبی را به گردشگران هدیه می دهد‌. بنابراین اگر قصد سفر به این جزیره و بهره مندی از تفریحات کیش را داشتید حتما کشتی آرتمیس را امتحان کنید‌. این کشتی تفریحی یک رستوران بزرگ دریایی دارد که می توانید در آن طعم غذاهای لذیذ را بچشید. همچنین با گشت دو ساعته کشتی از جزایر مرجانی دیدن کنید‌. کشتی آرتمیس از ساعت یک ظهر تا یک بامداد فعالیت هایی مثل پخش موسیقی زنده، مسابقه و... را در اختیار مسافران قرار می دهد‌. این کشتی بیشتر مواقع فعالیت خود را شب ها شروع می کند و با ارائه امکاناتی مثل تماشای استندآپ کمدین زنده و سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم و متناسب با فصل از مسافران استقبال می کند‌.

تله کابین کیش

شاید تجربه تله کابین سواری در دامنه کوه را داشته باشید‌، اما سوار شدن بر تله کابین کیش چشم انداز متفاوتی دارد‌ که به امتحانش می ارزد‌. تله کابین کیش با طراحی استاندارد و ساختی متفاوت و محکم در دل جزیره کیش، سالانه پذیرای حضور گرم گردشگران زیادی خواهد بود‌. با خیالی راحت و آسوده می توانید سوار تله کابین کیش شوید و بدون هیچ احساس لرزشی، سفری عالی و خاطره انگیز را تجربه کنید‌.

طراحی منحصر بفرد، پارکینگ اختصاصی، کافی شاپ و سرویس بهداشتی تمیز از جمله امکانات تله کابین کیش به شمار می روند‌‌. این تله کابین در فصول مختلف سال فعالیت خود را تغییر می دهد‌. با خرید بلیط تله کابین به صورت آنلاین، دیگر نیازی به انتظار در صف بلیط نیست و مدت زمان ۱۸ تا ۲۰ دقیقه را به تفریح و هیجان در این مسیر طی خواهید کرد‌.

کدخبر: 335812

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.