برپایی حراج بیست و یکم تهران به صورت آنلاین

دنیای اقتصاد یکشنبه 08 مهر 1403 - 00:05
دنیای اقتصاد: بیست و یکمین دوره حراج تهران بیستم مهرماه با عرضه ۱۴۰ اثر به شیوه آنلاین برگزار می‌شود. در حراج پیشِ رو آثاری در رده‌بندی معاصر از هنرمندانی همچون صادق تبریزی، منیر فرمانفرماییان، آیدین آغداشلو، پرویز تناولی، فریده لاشایی، جعفر روح‌بخش، مسعود عربشاهی، کوروش شیشه‌گران و داوود امدادیان در کنار هنرمندان جوان ارائه خواهد شد.

منیر فرمانفرماییان با اثری بدون عنوان به شیوه آینه‌کاری، نقاشی پشت شیشه و گچ روی چوب مربوط به حدود دهه ۱۳۵۰ با برآورد ۱۲ـ ۱۰ میلیارد تومان گران‌ترین هنرمند این دوره است. پس از او آیدین آغداشلو با تابلوی «تابستان، زمستان از مجموعه مغربی‌ها» با بر‌آورد ۹ تا ۱۰میلیارد و سپس رضا درخشانی با اثری تحت عنوان «روز و شب را می‌شمارم، روز و شب» با برآورد ۸ تا ۹میلیارد تومان جزو گران‌قیمت‌ترین هنرمندان این مزایده هستند.

 

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.