ثبت سه اثر دفاع مقدس استان ایلام در فهرست آثار ملی

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 08 مهر 1403 - 09:29
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از ثبت ملی ۳ منطقه عملیاتی دفاع مقدس استان در فهرست آثار ملی کشور خبر داد.

 فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: سه منطقه عملیاتی دفاع مقدس از استان ایلام شامل منطقه عملیاتی کوشک شهرستان ایوان، منطقه عملیاتی گره‌شیر شهرستان مهران و منطقه عملیاتی چیلات شهرستان دهلران در فهرست آثار ملی کشور ثبت ملی شدند . ‎

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: برای هریک از این مناطق عملیاتی، از سوی تیم کارشناسی، مستندنگاری و تحقیقات میدانی انجام شده و پرونده این آثار به‌همراه عکس و فیلم برای بررسی نهایی به دفتر شورای ثبت میراث‌فرهنگی کشور ارسال شده بودکه پس از تصویب شورا در فهرست آثار ملی به ثبت رسیدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام، شریفی گفت: دفاع مقدس مهمترین میراثی است که برای کشور از رشادت‌ها و جانفشانی جوانان مومن و متدین به یادگار مانده و باید برای ماندگاری آن تلاشی مضاعف کرد.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.