پخش مستند «اسرائیلیسم» از شبکه دو

صدا و سیما یکشنبه 08 مهر 1403 - 12:32

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  این مستند انتقادی است به رفتار رژیم صهیونیستی با فلسطینیان و آموزش‌هایی که در جامعه یهودی آمریکا ارائه می‌شود و شکاف نسلی بر سر هویت یهودی و دیدگاه‌های در حال تکامل جوانان آمریکایی را درباره رژیم صهیونیستی به تصویر کشیده است.
این مستند روایت دو جوان یهودی آمریکایی به نام سیمون زیمرمن و ایتان است، که با این باور بزرگ شده‌اند که باید به هر قیمتی از دولت رژیم صهیونیستی دفاع کنند.

ایتان به ارتش رژیم صهیونیستی می پیوندد و سیمون در میدان نبرد دیگر یعنی دانشگاه‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند، اما بعد از مدتی هر دوی آنها از مسیر خود برمی گردند و به جنبش‌های مخالف رژیم صهیونیستی می‌پیوندند. 
مستند «اسرائیلیسم» که به کارگردانی ارین اکسلمن (فیلمساز یهودی) و سام آیلرتسن تولید شده است، پنجشنبه ۱۲ مهر ماه حوالی ساعت ۱۸:۴۵ میزبان مخاطبان شبکه دو سیماست.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.