سردار کارگر درگذشت مادر شهید خرازی را تسلیت گفت

خبرگزاری ایسنا یکشنبه 08 مهر 1403 - 17:47
رئیس بنیاد حفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس در پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهید حاج حسین خرازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام بشرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدحاج حسین خرازی

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و اهداء سلام؛
درگذشت ام الشهید مرحومه حاجیه خانم طیبه تابش، مادر ارجمند شهید والامقام سردار سرافراز اسلام حاج حسین خرازی فرمانده رشید و پرافتخار لشکر مقتدر حضرت امام حسین(ع)در دوران دفاع مقدس، موجب اندوه و تاسف فراوان شد.
بی‌شک مجاهدت‌های فاطمی این مادر صبور و شاکر در تربیت فرزندی برومند  که همواره نام و یاد او برای ایران و ایرانی موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین  بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید .
اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم شهید خرازی و وابستگان به خانواده محترم این فقیده سعیده تسلیت گفته و از درگاه کبریایی برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغدیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.