اخراج از باشگاه به جرم انتقاد از رئیس/ از ناکامی نگویید،فقط تعریف کنید!

خبرآنلاین چهارشنبه 18 مهر 1403 - 10:43
کاپیتان سابق تیم‌ملی تیر و کمان را به جرم انتقاد در جریان بازی‌های المپیک پاریس به سایت تیر و کمان آزادی راه ندادند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون تیر و کمان با مدیریت غلامرضا شعبانی بهار یکی از مدیران منفعل و ناکارآمد دوران وزارت محمود گودرزی همچنان سیر نزولی را طی می کند. فدراسیونی که در 4 سال گذشته حتی یک مدال برنز ناقابل هم کسب نکرده. شکست پشت شکست تنها دستاورد تیر و کمان با شعبانی بهار بوده. مردی که برای فرار از آوار سهمگین ناکامی سراغ مربی خارجی رفت و با استخدام یک مربی کره ای به نام هونگ با حقوق دلاری کوشید تا از این باتلاق خارج شود. مربی که هیچ روزمه ای در سرمربیگری نداشت و بعضی از منتقدان مدعی بودند که دوره کارآموزی اش را در ایران گذارند؛ کارآموزی با حقوق دلاری! بعد از 3 سال بی حاصل و بی ثمر مربی کره ای هم بدون هیچ دستاوردی از ایران رفت.

جالب اینکه شعبانی بهار با وجود سریال شکست هیچ انتقادی را هم بر نمی تابد و خود را مبرا از هر اشتباهی می داند. برخورد دفعی او با منتقدین همیشه وجود داشته. در تازه ترین نمونه او کماندار و کاپیتان سابق تیم ملی تیر و کمان را به جرم انتقاد در جریان بازیهای المپیک پاریس به سایت تیر و کمان آزادی راه نداد!

ماجرا از این قرار است که کیوان ریاضی مهر کاپیتان تیم ملی تیر و کمان در جریان بازیهای المپیک به عنوان کارشناس به تلویزیون دعوت می شود و در جریان صحبتهایش با انتقاد از عملکرد فدراسیون از داوران بین المللی ایران که در پاریس قضاوت کردند، نیز تمجید کرده و حضور آنها را نتیجه تلاشهای فردی آنها می داند.ظاهرا نظرات ریاضی مهر به مذاق شعبانی بهار خوش نیامده و دستور داده که ریاضی مهر را که به عنوان مربی در سایت تیر و کمان آزادی فعالیت می کند، به سایت راه ندهند!

خود ریاضی مهر در تشریح این ماجرا می گوید:«علاوه بر این سالهاست که با شبکه ورزش به عنوان گزارشگر تخصصی این رشته همکاری دارم از همین طریق در جریان بازی‌های پارالمپیک وقتی یکی از مسابقات را گزارش می‌کردم اشاره کردم که داوران خوب ایرانی هم خانم غزاله رسولی و حسین نصیرنژاد هم اینجا حضور دارند که حاصل دوران طلایی تیروکمان هستند. ورزشکاران جوان ما باید این افراد را بشناسند و بدانند که اگر فردی به این جایگاه می‌رسد، چه روزهایی را سپری کرده و چقدر زمان صرف آن شده است. هدفم معرفی این دوستان بود تا ملی‌پوشان نوجوان ما دنبال این نباشند که یک شبه بخواهند همه چیز را به دست بیاورند.»

وی افزود:« اما این صحبت‌ها گویا به مذاق رئیس فدراسیون ایران خوش نیامد و فارغ از فشارهایی که به شبکه ورزش برای حذف من آورده بودند، سایت تیراندازی را هم از من گرفتند. وقتی برگشتم یک قرارداد جدیدی را مقابل من گذاشتند که ۱۸۰ درجه با قرارداد همیشگی ما فرق داشت با آن قرارداد من باید برده فدراسیون تیراندازی با کمان می‌شدم. تعجب کردم و درخواست کردم که کمی فکر کنم و دنبال مکان باشم ولی فردا که رفتیم دیگر ما را به سایت راه ندادند. شما وقتی جایی هم مستأجر باشید حداقل از یک ماه قبل در جریان قرارمی‌گیرید که باید خانه را چه تاریخی تخلیه کنید ولی فدراسیون یک قرارداد متفاوت و با کلی تغییرات مقابل من گذاشت و فردای آن روز هم مانع حضورمان در سایت شد. متأسفانه فدراسیون فعلی در همه این سال‌ها تنها عملکردش تخریب این رشته بوده و باید در مورد موفقیت در این زمینه صحبت کند.»

253 258

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.