همواره مدیون تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم /نیروی انتظامی کارآمد جامعه‌ای امن و آرام را برای زندگی فراهم می‌کند

خبرآنلاین چهارشنبه 18 مهر 1403 - 10:45
رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: نیروی انتظامی کارآمد جامعه‌ای امن و آرام را برای زندگی و فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی  شهرکرد، دیدار اعضای هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرکرد با فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری به مناسبت هفته فراجا انجام شد.

همواره مدیون تلاش سبزپوشان نیروی انتظامی هستیم 

در این دیدار مصطفی حیدری اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان اصلی حفظ نظم و امنیت در هر جامعه‌ای می‌باشد؛ نیروی انتظامی کارآمد جامعه‌ای امن و آرام را برای زندگی و فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی فراهم می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه همواره مدیون تلاش سبز پوشان نیرو انتظامی هستیم، بیان داشت: فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در شهرستان لردگان و کشف مواد مخدر در چند مدت اخیر تلاش‌های ارزشمندی انجام داده و رضایت‌مندی خوبی در بین شهروندان ایجاد شده است.

وی مطرح کرد: تعامل و همکاری خوبی بین نماینده محترم ولی فقیه، استاندار و سایر دستگاه‌های امنیتی و قضایی در استان وجود دارد و این تعامل باعث حل بسیاری از مشکلات چهارمحال و بختیاری به ویژه در مرکز استان می‌شود.

حل مشکل ۳۰ساله زمین های مقابل دانشگاه شهرکرد

حیدری به مشکل زمین های مقابل دانشگاه شهرکرد اشاره و  مطرح کرد: ۳۲۵ نفر درگیر زمین‌های مقابل دانشگاه شهرکرد بودند که بعد از طی ۳۰ سال در مراحل پایانی حل این مشکل هستیم.
 
وی گفت: دو هزار و پانصد پلاک به صنایع حوضچه‌ای تعلق گرفت در این زمینه نیز مشکلات در حال حل شدن می باشد و  امیدواریم خدمات خوبی برای مردمی که پایبند به نظام و ولایت هستند را داشته باشیم.

برخورد با اشرار دربرخی پارکها در دستور کار قرار گیرد

یوسف صادقی با بیان اینکه برخی پارک‌ها و مکان‌های عمومی محلی برای تجمع اشرار و هنجار شکنان شده و توزیع و مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی در این مکان‌ها انجام می‌شود و مزاحمت‌های زیادی را برای شهروندان ایجاد می‌نماید از فرماندهی انتظامی برای اقدام مشترک با شهرداری شهرکرد درخواست همکاری نمود.

وی همچنین در ارتباط این نیروی مقتدر با مردم تأکید کرد که اگر نیروی انتظامی با مردم و به خصوص جوانان‌، نوجوانان و دانش آموزان مأنوس باشد و مردم احساس کنند نیروی انتظامی جزئی از خودشان می‌باشد شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه و به دنبال آن کاهش جرم و جنایت در جامعه خواهیم بود.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهرکرد به ایجاد مزاحمت موتورسوارها در زمان تعطیلی مدارس دخترانه اشاره و بیان داشت: مزاحمت موتورسواران برای دختران، متأسفانه یکی از مشکلات رایج می‌باشد که تبعات روانی، اجتماعی و حتی جسمانی جدی به همراه دارد و  شایسته است در این زمینه اقدامات لازم به عمل آید.

وی گفت: حمل سلاح سرد و قمه‌کشی در شهرکرد یکی دیگر از معضلات اجتماعی می‌باشد که نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه‌ها برای حل آن هستیم و باید ریشه یابی شود تا شاهد کاهش این معضل باشیم.

کاهش آمارجرایم نیازمندمشارکت همه جانبه است 

در ادامه خداکرم عباسی‌ دهکردی ضمن تبریک هفته نیروی  انتظامی، اظهار کرد: مردم و نیروهای فعال در  استان چهارمحال‌وبختیاری از پاک ترین مردم هستند و  آمار جرایم به شدت نسبت به سایر نقاط کشور پایین‌تر است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکرد گفت: کاهش جرم در شهرها نیازمند یک مشارکت همه جانبه و کار فرهنگی می باشد که با اتخاذ راهکارهای پیشگیرانه می‌توان به جامعه‌ای امن‌تر دست یافت.

نیروی انتظامی خادم وخدمتگزار مردم است 

سرتیپ دوم پاسدار حسین امجدیان اظهار کرد: نیروی انتظامی خادم و خدمتگزار مردم می‌باشد و  ما برای نوکری مردم این لباس را پوشیده‌ایم.

وی بیان داشت: شرایط اقلیمی شهرکرد باعث شده برخی جرائم در این استان اتفاق بیفتد البته در کنار شرایط آب‌وهوایی تفکرات نیز تأثیر گذار است و با وجود خلأ دانشی افراد جرایم افزایش می‌یابد.

اجرای پویش نه به سلاح در چهارمحال وبختیاری 

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به پویش نه به سلاح و تیراندازی اشاره و مطرح کرد: با همکاری فعالان اصحاب‌رسانه و فضای‌مجازی با نیروی انتظامی پویش نه به سلاح و تیراندازی در چهارمحال و بختیاری به راه افتاده است تا شاهد کاهش جرایم در این زمینه باشیم.

وی افزود: در حال جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز  هستیم و سالم سازی اطراف مدارس نیز در دستور کار قرار گرفته است.

سردار امجدیان با بیان اینکه طبق قانون مسئولیت تفرجگاه‌ها و پارک‌ها با شهرداری است، گفت: با تعامل مدیریت‌شهری شهرکرد و نیروی انتظامی می‌توان مشکلات را در پارک‌ها کم کرد و  تعدادی از نیروها در پارک‌های ملت و تهلیجان حضور دارند و شاهد کاهش جرایم در این دو پارک هستیم برای سایر پارک‌های سطح شهر نیز طبق قوانین باید شهرداری با نیروی انتظامی قرارداد ببندد.
 کشف یک تن مواد مخدر در چهارمحال وبختیاری 
وی  با بیان اینکه ما خادم مردم هستیم و تمام طرح ها را به نتیجه می رسانیم گفت: یک تن مواد مخدر که هفته گذشته کشف شد و دستاورد کمی نیست.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: ما در برخورد با مجرمان به فکر حقوق شهروندی هم وطنانمان هستیم اما مجرمان دچار یک سری تعارض‌ها در سطح جامعه شده اند.

وی گفت: به اقدامات سلبی فکر نمی‌کنیم اما در برخی از موارد نیاز می باشد و  تلاش می کنیم تا امنیت استان برقرار شود و در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

46

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.