ازبکستانی‌ها خطرناک‌ترین بازیکن تیم ملی ایران را شناسایی کردند

خبرورزشی پنج شنبه 19 مهر 1403 - 06:44
رسانه چمپیونات روسیه در گزارشی به تشریح وضعیت تیم ملی و جای خالی نفراتی چون رضاییان و کنعانی در لیست تیم ملی پرداخت.

رسانه‌های ازبک و روسیه پیش از دیدار حساس ایران و ازبکستان در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به تحلیل وضعیت دو تیم پرداخته‌اند. ایران با غیبت‌هایی مانند رامین رضاییان و حسین کنعانی‌زادگان، اما با حضور بازیکنانی چون سردار آزمون و مهدی طارمی به دنبال سومین پیروزی پیاپی است. از سوی دیگر، تیم ازبکستان با چالش عدم حضور سرمربی خود، سرچکو کاتانچ، مواجه است.

سایت چمپیونات روسیه به مشکلات خط دفاعی ایران اشاره کرده و غیبت مدافعان با تجربه را به عنوان نقطه ضعف ایران مطرح کرده است. اما در خط حمله، مهدی قایدی به عنوان یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان ایران معرفی شده که می‌تواند برای دفاع ازبکستان مشکل‌ساز باشد.

قایدی که در لیگ امارات بازی می‌کند، با ثبت ۳ گل و ۱ پاس گل در این فصل، عملکرد درخشانی داشته و حضور او در نیمه دوم بازی‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.