گزارش توئیتری عراقچی از دیدارش با ولیعهد عربستان+ عکس

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 08:38
اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: گفتگوهای بسیار مهمی در موضوعات حیاتی که مورد نگرانی مشترک هستند با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان داشتم.

به گزارش اقتصادنیوز، عباس عراقچی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جغرافیا همواره ما را همسایه نگاه می دارد،  و ایمان، همواره ما را برادر قرار می دهد.  ایران و عربستان با هم می توانند امنیت و ثبات را برای منطقه به ارمغان آورند و این نیازمند سطح بالاتری از اراده سیاسی است. خوشحالم که امروز اولین گام ها در یک مسیر طولانی را با همتای سعودی خود برداشتیم.

وی ادامه داد: گفتگوهای بسیار مهمی در موضوعات حیاتی که مورد نگرانی مشترک هستند با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان داشتم.  رژیم اسرائیلی در حال بردن کل منطقه به سمت یک فاجعه است. منطقه نیازمند هوشیاری، خردمندی، شجاعت و همکاری است تا بتواند این زمان پرچالش را بگذراند.

او تکاید کرد: اگر چه توفیق زیارت نداشتم، ولی سفر به سرزمین وحی و زادگاه رسول الله پیامبر رحمت صلوات الله علیه، بسیار دلپذیر و آرامش‌بخش بود. ‌ از درگاه الهی عزت و سربلندی تمامی مسلمانان، به خصوص مردم مظلوم اما قهرمان فلسطین و لبنان را مسئلت دارم.

photo_2024-10-10_08-21-00

photo_2024-10-10_08-20-56

photo_2024-10-10_08-20-49

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.