آغاز فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L از هفته آینده

افکار نیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 11:08
گروه خودروسازی سایپا به منظور تنظیم بازار و توزیع مناسب محصولات پرتقاضا، ثبت‌نام خودرو کوییک GXR-L را برای متقاضیان عادی (با ظرفیت محدود) از روز دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌کند.

در فروش فوق‌العاده خودرو کوییک GXR-L، محدودیت کد ملی اعمال خواهد شد؛ به این معنا که هر کد ملی می‌تواند فقط یک خودرو ثبت‌نام کند.

متقاضیان برای ثبت‌نام و انتخاب خودروی مورد نظر خود می‌توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com مراجعه کنند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام در این طرح تنها از طریق آدرس ذکر شده امکان‌پذیر است و متقاضیان باید از این پلتفرم استفاده کنند تا بتوانند در این فروش فوق‌العاده شرکت کنند.

این اقدام به منظور تسهیل روند خرید و جلوگیری از ثبت‌نام‌های نامناسب انجام می‌شود و از متقاضیان انتظار می‌رود شرایط و ضوابط مربوطه را رعایت کنند. با توجه به تقاضای بالا، توصیه می‌شود که متقاضیان به سرعت اقدام کنند تا از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.