مزایده موتورسیکلت‌های اموال تملیکی آغاز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 19 مهر 1403 - 11:40
معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: مزایده موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی سی از امروز ۱۹ مهرماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سعید غلامی باغی امروز پنجشنبه ۱۹ مهر، از برگزاری دو مزایده محدود موتورسیکلت ویژه دستگاه‌های مشمول خبر داد و اظهار کرد: مزایده ۶۰۶ مخصوص موتورسیکلت‌های ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی سی است و مزایده ۶۰۷ موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی تا ۱۴۰۰ سی سی است.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: ۷۸ دستگاه موتورسیکلت در مزایده ۶۰۶ و ۳۶ دستگاه موتورسیکلت نیز در مزایده ۶۰۷ عرضه شده است.

وی گفت: تمام دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و امنیتی امکان مشارکت در مزایده موتورسیکلت‌های با حجم ۲۵۰ تا ۴۵۰ سی‌سی را دارند، اما شرکت در مزایده‌های موتورسیکلت‌های بالای ۴۵۰ سی‌سی مختص دستگاه‌های نظامی، انتظامی، امنیتی و اورژانس و محیط زیست است.

غلامی باغی گفت: از امروز ۱۹ مهرماه این مزایده آغاز و تا ۲۳ مهرماه دستگاه‌های مشمول می‌توانند نسبت به بازدید اقدام و پیشنهادهای خود را در سامانه ستاد ایران ثبت کنند.

معاون بهره‌برداری و فروش سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطرنشان کرد: ۲۵ مهرماه زمان رمزگشایی و اعلام برندگان این مزایده خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: این مزایده‌ها ویژه دستگاه‌های مشمول است که قبلاً توکن تهیه کردند و با مراجعه به سامانه ستاد ایران می‌توانند در مزایده شرکت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.