شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کف پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته تهران سال 1403

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 12:05
اگر تجربه حضور در نمایشگاه‌های انواع فرش مدرن و کف‌پوش‌ها را داشته‌اید می‌توانید این موضوع را دریابید که استفاده از این فرصت برای خرید و آشنایی با برندهای مختلف می‌تواند آگاهی بیشتر شما را با این محصولات افزایش دهد.

رپرتاژ آگهی: گردهم آمدن انواع برندهای مطرح در تولید انواع کف‌پوش‌ها با تنوع کاربری می‌تواند بهترین زمان برای بررسی این محصولات به‌حساب آید. یکی از مزیت‌های حضور در این ایونت‌ها و نمایشگاه‌ها این است که با تعداد بی‌شماری از طرح و نقش درفرش‌های ماشینی روبه‌رو خواهید شد و این می‌تواند شما را از انتخابی که انجام می‌دهید مطمئن‌تر سازد. در این مقاله قصد داریم تا شما را ضمن دعوت به حضور در این نمایشگاه با محصولات پرفروش پیش رو نیز آشنا کنیم.

بیشترین تنوع در فرش‌های مدرن نمایشگاه بین‌المللی کف‌پوش‌ها

با حضور در این نمایشگاه می‌توانید با تنوعی بی‌نظیر از انواع فرش مدرن و متناسب‌ترین کف‌پوش‌ها روبه‌رو شوید که حق انتخاب‌های بسیار ویژه‌ای در اختیار شما قرار می‌دهند. این تنوع شامل کاربرد این محصولات در انواع دکوراسیون‌ها می‌شود که با مشاهده کاتالوگ آن‌ها در غرفه‌های برندهای مطرح می‌توانید طرح‌ و نقش مورد نیاز خود را انتخاب کنید. این فرش‌ها در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرند که هرکدام را به‌تنهایی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • فرش‌های جدید

  • فرش وینتیج

  • فرش نئوکلاسیک

  • انواع فرش‌های مدرن و نوظهور

  • فرش‌های هندسی و مراکشی

  • فرش‌های فانتزی

فرش جدید به‌ چه نوع فرش‌هایی گفته می‌شود؟

فرش‌های جدید معمولا به فرش‌هایی اطلاق می‌شود که دارای ساختار طراحی و رنگ‌بندی‌های جدید باشند. استفاده از ترکیب‌بندی‌های جدید طرحی و رنگی به تولیدکننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا برای معرفی محصولات خود و نوع کابری آن‌ها در انواع دکوراسیون‌ها محدودیتی نداشته باشند.

بهتر است برای خرید این نوع از فرش‌ها در نمایشگاه حضور داشته باشید و با مشاوران و دیزاینرهای حرفه‌ای گفت‌وگو کنید. این‌ کار به شما این امکان را می‌دهد تا همراه با مشاهده کاتالوگ این‌ طرح‌ها، شناخت بیشتری از اجرای دکوراسیون و چیدمان‌های درست و اصولی داشته باشید. هماهنگی فرش جدید همراه با المان‌های هم‌ریتم می‌تواند کاری تخصصی و دشوار باشد. بنابراین، در این روند شما نیاز به حضور در این نمایشگاه را خواهید داشت.

اما سوالی که درباره این فرش‌ها همواره مطرح است این است که آیا می‌توان آن‌ها را جزئی از فرش مدرن به‌حساب آورد؟ اگر این فرش‌ها در چهارچوبی کلی از تعریف مدرنیته قرار بگیرند می‌توانند بعدها به‌عنوان فرش‌های مدرن نیز شناخته شوند.

تنوع فرش وینتیج در نمایشگاه به چه صورت است؟

فرش وینتیج یکی از پرطرفدارترین فرش‌ها در دنیای کلاسیک و مدرن به‌حساب می‌آید. فرقی نمی‌کند نمونه‌های جدید آن را بپسندید یا عاشق نمونه‌های دست‌بافت سلطان‌آباد و هریس آن باشید. به‌هرصورت این فرش‌ها هماهنگی و هم‌خوانی عجیبی با معماری داخلی و دکوراسیون‌های نوظهوری مانند مدرن اورگانیک دارند.

به‌علت رنگ‌های ملایم و کم‌جون آن‌ها می‌توانید ریتمی خاص برای دکوراسیون خود همراه با اجزای دیگر در نظر بگیرید. وینتیج‌های فرش‌های ماشینی ازجمله محصولاتی هستند که به‌عنوان کف‌پوش‌های مدرن نیز از آن‌ها یاد می‌شود، به‌واسطه کاربردی که دارند. با ورود به نمایشگاه و بازدید از غرفه‌ها می‌توانید بهترین نمونه‌های این فرش‌ها را مشاهده و انتخاب کنید.

فرش‌های نئوکلاسیک به چه فرش‌هایی گفته می‌شوند؟

فرش ماشینی

فرش‌های نئوکلاسیک را باظاهری نه‌چندان مدرن آن‌ها می‌شناسند. نئوکلاسیک سبکی تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک است که نمی‌توان آن را به‌عنوان هویتی مستقل در فرش‌ها به‌حساب آورد. اما با باوری نوآورانه می‌توان از آن در تولید سبک‌های متنوع در فرش بهره برد.

مشاهده فرش‌ها و کف‌پوش‌هایی با طراحی کلاسیک و رنگ‌بندی‌های یک‌نواخت می‌تواند در مجموع محصولی به شما ارائه دهد که بتوانید بدون ریسک منزل خود را چیدمان کنید. به‌طور حتم حضور این نوع از فرش‌ها در نمایشگاه می‌تواند انتخاب شما را از مراجعه و بازدید از مجموعه‌های بی‌نظیر فرش‌های ماشینی پررنگ‌تر کند. فرش‌های نئوکلاسیک را می‌توان تا درصدی به‌عنوان یک فرش مدرن مورد پذیرش قرار داد.

انواع فرش‌های مدرن و نوظهور

فرش‌های نوظهور به چه فرش‌هایی گفته‌ می‌شود؟ این فرش‌ها معمولا علاوه‌بر خلاقیت در به‌کار بردن ترکیب‌بندی‌های عالی در طرح و نقش از ویژگی‌های منحصربه‌فردی نیز استفاده می‌کنند که افراد بی‌شماری را برای بهره بردن آن‌ها در منزل ترغیب خواهد کرد. این ویژگی‌های منحصربه‌فرد شامل المان‌های و موتیف‌های خاص هستند که رنگ‌ و بویی تازه به فرش‌ها می‌بخشد. در نهایت این موضوع سبب خواهد شد تا افراد به استفاده از محصولات جدید در صنایع کف‌پوش‌ها علاقه‌مند شده و به خرید آن‌ها اقدام کنند.

انتخاب فرش‌های هندسی و مراکشی در نمایشگاه

فرش‌های مراکشی و هندسی نیز در دسته‌بندی فرش‌ مدرن قرار می‌گیرند؟ بااین‌که نمونه‌های اعلا و کلاسیک تمام این نقوش‌ها در فرش‌های کلاسیک ایرانی به‌وفور دیده می‌شود بااین‌حال با توجه به هماهنگی خوبی که این محصولات با دکوراسیون‌های امروزی دارند می‌تواند آن‌ها را نمونه‌هایی از فرش‌ مدرن به‌حساب آورد.

کاربرد آن‌ها در پذیرایی و اتاق‌های خواب است و در اندازه‌های متنوعی نیز تولید می‌شوند. می‌توانید بهترین این کف‌پوش‌ها را در نمایشگاه‌ بین‌المللی فرش ماشینی مشاهده کنید و خرید خود را در همان روز انجام دهید.

فرش‌های فانتزی یا فرش‌های مدرن؟

فرش فامنتزی و مدرن

ازآن‌جایی‌که تنوع کاربرد در استفاده از فرش‌ها بسیار گسترش پیدا کرده است انواع مختلفی از کف‌پوش‌ها در صنعت تولید می‌شوند که بتوانند هماهنگی خوبی با محیط‌های مختلف داشته باشند. فرش‌های فانتزی نیز یکی از این محصولات به‌شمار می‌رود که در قسمت‌هایی از خانه مانند اتاق کودکان و آشپزخانه‌ها کاربرد دارند.

بااین‌حال سوال مهمی که دررابطه‌با این محصولات وجود دارد این است که آیا می‌توان آن‌ها را جزئی از فرش مدرن به‌حساب آورد؟ پاسخ به این پرسش مثبت است. فرش‌های فانتزی تنوع بی‌نظیر و کاربردهای بسیار مهمی در بین کاربران دارند و ازهمین‌رو می‌توان آن‌ها را بهترین محصولات برای دنیای امروزی به‌حساب آورد.

جمع‌بندی

فرش کاشان

این روزها تنوع در فرش مدرن به‌قدری بسیار شده است که این تنوع را به‌صورت یک‌جا تنها می‌توانید در نمایشگاه‌ بین‌المللی کف‌پوش‌ها مشاهده کنید. این ایونت به شما این امکان را می‌دهد تا با حضور در آن و گرفتن مشاوره‌های تخصصی بهترین و متنوع‌ترین فرش‌ها را برای خود انتخاب و سپس خریداری کنید.

فرش کاشان همواره یکی از برترین برندها در تولید انواع فرش‌های مدرن و کف‌پوش‌ها به‌حساب می‌آید که حضوری فعال و گسترده در نمایشگاه خواهد داشت. در زمان حضور در این ایونت می‌توانید از این برند نیز بازدید کنید و از تنوع بالای رنگ و طرح در فرش‌های این شرکت لذت لازم را ببرید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.