شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در استان مرکزی

صدا و سیما پنج شنبه 19 مهر 1403 - 12:33

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مدیر شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران گفت: در این دوره از نمایشگاه، میزبان ۵۵۰ شرکت و فعال معدنی از بیش از ۲۵ استان کشور در فضایی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع هستیم.

حلاجیان با بیان اینکه نمایشگاه سنگ محلات بزرگترین نمایشگاه سنگ کشور است، افزود: بیش از ۴۰ هزار تن سنگ از سراسر ایران در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی در پایان اظهار کرد: در این نمایشگاه تجار بین‌المللی از کشور‌های روسیه، پاکستان، بنگلادش، ترکیه، هند، چین و ۱۰ کشور دیگر حضور دارند.

مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان محلات هم در حاشیه برگزاری این نمایشگاه گفت: حدود ۳۶۰ غرفه شامل فرآوری و بهره‌برداری سنگ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران حضور دارند.

عباسی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی بین المللی با حضور اساتید خارجی، نشست‌های بین المللی، حضور رایزن‌های کشور‌های مختلف و برگزاری میز سنگ کشور از خصوصیات شانزدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران است.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.