دیدار و رایزنی سفیر ایران با رئیس سازمان هواپیمایی عمان

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 12:35
اقتصادنیوز: سفیر ایران در عمان رئیس سازمان هواپیمایی عمان دیدار و درباره موضوعات مرتبط با حمل و نقل هوایی گفت‌وگو کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «موسی فرهنگ» سفیر جمهوری اسلامی ایران در سلطنت عمان روز سه‌شنبه با «نایف العبری» رئیس سازمان هواپیمایی سلطنت عمان دیدار و پیرامون موضوعات مرتبط با حمل و نقل هوایی میان ۲ کشور گفت‌وگو و تبادل‌نظر کرد.

طرفین در این دیدار ضمن ابراز رضایت نسبت به تعاملات خطوط هوایی ۲ کشور، بر لزوم مدیریت قیمت بلیط و نیز افزایش پروازهای هفتگی با عنایت به گسترش سفر اتباع دو کشور و متناسب با حجم روابط دوجانبه تأکید کردند. 

رئیس سازمان هواپیمایی سلطنت عمان نیز راهبرد این کشور را استفاده از فرصت های مختلف توسعه بیش از پیش روابط با جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در زمینه حمل و نقل هوایی، انتقال تجربیات و حرکت در مسیر توسعه طرفین عنوان کرد و تاکید داشت «از هر راهکاری برای گسترش این مناسبات استقبال می‌کنیم».

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.