شکر نایاب شد؟

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 15:47
اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت برکالای اساسی وزارت جهادکشاورزی با تاکید بر اینکه شکر مورد نیاز کشور تامین شده است، گفت: هیچ کمبودی در بازار شکر نداریم و این محصول به شکل فله‌ای و بسته‌بندی در حال عرضه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مسعود امرالهی درباره وضعیت عرضه شکر و افزایش قیمت محصولات لبنی افزود: اکنون قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر فله‌ای در بازار ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم شکر بسته بندی در بازار برای مصرف کنندگان ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نه تنها کمبودی در بازار شکر نداریم بلکه تغییر نرخ نیز صورت نگرفته است.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: هرگونه تاخیر در فرایند عملکرد شبکه توزیع می‌تواند منجر به نوسان عرضه و نرخ این محصول در بازار شود.

امراللهی گفت: هیچ کمبود و افزایش قیمتی در محصول شکر نداریم و در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی با متخلفان براساس قانون برخورد خواهد شد.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.