نمایش مقتدرانه ناوگروه‌های ارتش مقابل شیطنت‌های دشمن

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 16:28
اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز اقتدار بالایی در سطح بین المللی داریم و این مرهون خون مطهر شهدا است گفت: ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم چرا که از آن‌ها صبوری آموخته‌ایم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش امروز (پنجشنبه) در بیست و سومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که با حضور دانشجویان در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، اظهار کرد: علی رغم شیطنت‌های دشمنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش مقتدرانه در منطقه حضور دارد و مأموریت خود را انجام می‌دهد.

دریادار ایرانی با بیان اینکه امروز دشمن از هر سو به دنبال ضربه زدن به ایران اسلامی است، ادامه داد: فرهنگ ایرانی، یکی از بخش‌هایی است که دشمن روی آن تمرکز کرده و به دنبال ضربه زدن به آن است. دشمن تلاش می‌کند ما را ضعیف نشان دهد و بدانید در صحنه بین الملل این‌گونه نیست. ما در تمامی مأموریت‌های خود با اقتدار حضور پیدا می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تاکید بر آموزش مهارت دینی و امنیتی برای دانشجویان در دوره آموزشی عنوان کرد: جسارت و شجاعت ایرانی‌ها نتیجه آموزش در این دوره‌های طلایی با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس است که توسط سازمان عقیدتی سیاسی صورت می‌گیرد.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه منافع دریا برای همه است و باید نیروهای مسلح کشور ما با اقتدار از منافع دریایی بهره‌مند شوند، افزود: خداوند متعال را شاکریم که توانستیم مأموریت ناوگروه ۸۶ را به سرانجام برسانیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در مأموریت ناوگروه ۸۶ در تمامی حوزه‌ها از جمله بهداشت و درمان، آماد و پشتیبانی، آموزش و … اقتدار ما اثبات شد، گفت: در این عملیات ما در حوزه ارتباطات یک ثانیه قطعی هم نداشتیم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، وجهه بین المللی جمهوری اسلامی در دنیا قوت گرفت و اقتدار ما بر همگان به اثبات رسید.

وی با اشاره به وجوه فرهنگی مأموریت ناوگروه ۸۶ عنوان کرد: در حوزه فرهنگی با وجود حضور نیروهای ما در کشورهای مختلف از جمله برزیل، دریادلان ایرانی ما در اجرای تمامی موازین اسلامی‌شان لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند که این موضوع موجب تعجب و حیرت کشورهای میزبان شده بود. این‌گونه بود که اقتدار دینی و فرهنگی برای همگان به اثبات رسید. اقتدار فنی و علمی را نیز در برزیل به نمایش گذاشتیم.

امیر دریادار ایرانی با تاکید بر نبوغی که در مأموریت ناوگروه ۸۶ رخ داد، خاطرنشان کرد: در تمامی حوزه‌ها از جمله در موضوعات فرماندهی، مدیریت، آماد و پشتیبانی، بهداشت و درمان و … نبوغ افسران جوان و کارکنان این ناوگروه متجلی گردید و تجربیات گران‌بهایی برای مجموعه نیروی دریایی راهبردی حاصل شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه امروز اقتدار بالایی در سطح بین المللی داریم و این مرهون خون مطهر شهدا است یادآور شد: ما مدیون خانواده‌های شهدا هستیم چرا که از آنها صبوری آموخته ایم. پیشکسوتان دفاع مقدس به ما آموزش خودباوری داده‌اند و باید قدردان این عزیزان باشیم.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.