بازدید صالحی از خانه صنایع دستی «شهید جمهور» در این شهر

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 20:02
اقتصادنیوز: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر پنجشنبه از خانه صنایع دستی شهید جمهور در بافت تاریخی شیراز بازدید کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سیدرضا صالحی‌امیری در سفر به شیراز، پس از زیارت حرم مطهر شاهچراغ، از خانه شهید جمهور در بافت تاریخی شیراز بازدید کرد و از نزدیک با روند فعالیت‌های هنرمندان در این خانه صنایع دستی آشنا شد.

او در بازدید از آثار فعالان هفت رشته صنایع دستی این مرکز، با آنها گفت‌وگو کرد.

در حال حاضر در خانه صنایع دستی شهید جمهور در هفت رشته تخصصی صنایع دستی فعال است و استادان برجسته در رشته‌های منبت، معرق، خاتم، قلم زنی، خراطی، نگارگری و پیکرتراشی در این خانه فعالیت دارند.

خانه صنایع دستی شهید جمهور در شیراز هم‌زمان با روز جهانی صنایع دستی امسال و با حضور معاون صنایع دستی و هنرهای سنی کشور در بافت تاریخی شیراز افتتاح شد.

علاقه‌مندان به صنایع‌دستی می‌توانند همه‌روزه از ساعت هشت تا ۲۰ با حضور در این خانه تاریخی، از نزدیک با نحوه تولید محصولات صنایع‌دستی و هنرمندی استادان برجسته هنرهای سنتی استان فارس آشنا شوند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.