۳ پهپاد رژیم صهیونیستی در کنترل گردان‌های القسام

صدا و سیما پنج شنبه 19 مهر 1403 - 20:07

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس تصاویری از به دست گرفتن کنترل ۳ فروند پهپاد EVO max رژیم صهیونیستی هنگام اجرای ماموریت عملیاتی و اطلاعاتی در اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه منتشر کرد.

 

حملات شدید اشغالگران به جنوب بیت لاهیا در نوار غزه

کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، اشغالگران رژیم صهیونیستی حملات شدید خود را به منطقه «صاله الطیب» در جنوب بیت لاهیا در شمال نوار غزه، ازسرگرفتند.







تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها در سلفیت از سوی بولدوزر‌های اشغالگران
به گزارش کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بولدوزر‌های اشغالگران اسرائیلی، عملیات تخریب را در منطقه «خله نجوان» در شهرک الزاویه در غرب سلفیت در کرانه باختری، انجام دادند.






موشک منفجر نشده جنگنده رژیم صهیونیستی در خان یونس
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تصاویری از موشک منفجر نشده جنگنده اسرائیلی در حمله به خانه یکی از شهروندان فلسطینی در خان یونس در نوار غزه، منتشر کرد.




آغاز درگیری‌ها در شمال الخلیل
کانال تلگرامی فلسطین پست تصاویری از آغاز درگیری فلسطینی‌ها با نظامیان رژیم صهیونیستی در پی تخریب خانه‌ای در منطقه «شیوخ العروب» شمال شهر الخلیل در کرانه باختری منتشر کرد.




لحظه بیرون کشیدن کودک زنده از زیر آوار ساختمانی در البقاع لبنان
کانال تلگرامی شهاب تصاویری از لحظه بیرون کشیدن یک کودک زنده از زیر آوار ساختمان بمباران شده توسط رژیم صهیونیستی در شهرک الکرک در البقاع لبنان منتشر کرد.




انفجار مین هنگام عبور خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در طولکرم
کانال تلگرامی مرکز اطلاع رسانی فلسطین تصاویری از لحظه انفجار مین هنگام عبور خودروی نظامی رژیم صهیونیستی نزدیک ورودی اردوگاه نور شمس در طولکرم منتشر کرد.




عملیات کمین گردان‌های القدس در مرکز اردوگاه جنین 
به گزارش کانال تلگرامی قدس فید، گردان‌های القدس تصاویری از عملیات کمین اعضای این گردان‌ها در محله الدمج در مرکز اردوگاه جنین منتشر کرد.
بر اساس این تصاویر، گردان‌های القدس یک گروه پیام نظام رژیم صهیونیستی را در مرکز اردوگاه جنین هدف عملیات کمین قرار دادند و از فاصله صفر با آنها درگیر شدند و تلفات و خساراتی به آنها وارد کردند. نظامیان زخمی با بالگرد از مرکز اردوگاه جنین به اراضی اشغالی منتقل شدند.




زخمی شدن یک بانوی فلسطینی در شمال نوار غزه
کانال تلگرامی شبکه خبری قدس از زخمی شدن یک بانوی فلسطینی در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به مدرسه الفاخوره در شمال نوار غزه خبر داد.






ارسال خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی به طولکرم
به گزارش کانال تلگرامی فلسطین پست، رژیم صهیونیستی در حال ارسال خودرو‌های نظامی خود به شهر طولکرم در کرانه باختری رود اردن است.

 

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.