واکنش سخنگوی یونیفل به حمله اسرائیل به جنوب لبنان

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 20:47
اقتصادنیوز: سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل با بیان اینکه حمله اسرائیل به مقرهای یونیفیل در جنوب لبنان عمدی بوده است، گفت: ورود اسرائیل به جنوب لبنان نقض حاکمیت این کشور و قطعنامه۱۷۰۱ سازمان ملل است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان (یونیفل) در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به مقر این نیروها در جنوب لبنان گفت: نیروهای یونیفل در معرض حملات نظامیان اسرائیلی قرار گرفتند که بر اثر آن دو نفر از نظامیان ما زخمی شدند.

«آن دریا تننتی» سخنگوی یونیفل در ادامه مصاحبه با الجزیره افزود: به احتمال زیاد حملات اسرائیل به مقرهای یونیفل عمدی بوده است. نیروهای ما برای حفظ ثبات در لبنان حضور دارند و ما با وجود تمام مشکلاتی که با آن مواجهیم، به انجام هر چه در توان داریم، پایبندیم.

وی تصریح کرد: ما تصمیم گرفته‌ایم در مقرها و مواضع خود بمانیم مگر اینکه شورای امنیت تصمیم دیگری اتخاذ کند.

سخنگوی یونیفیل تأکید کرد: ورود اسرائیل به جنوب لبنان نقض حاکمیت این کشور و قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل است. اوضاع کنونی در مرز لبنان و اسرائیل نیازمند رایزنی در قالب سازمان ملل است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.