جزئیات عملیات ضد اسرائیلی مقاومت در طولکرم

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 21:09
اقتصادنیوز: دو گروه مقاومت فلسطین طی دو عملیات، نظامیان متجاوز صهیونیست را در کرانه باختری هدف قرار دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سرایاالقدس(شاخه نظامی جهاد اسلامی)، گردان طولکرم در بیانیه ای اعلام کرد: رزمندگان ما توانستند بسته های انفجاری دست ساز را که قبلا آماده کرده بودند، در برابر خودروهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در محور نابلس منفجر و  تلفاتی به دشمن وارد کنند.

رزمندگان ما در محورهای نبرد در اردوگاه شمس به درگیری سخت با نظامیان متجاوز اشغالگران پرداختند و آنها را در محور خیابان نابلس به رگبار بستند.

رزمندگان ما از نقطه صفر به شدت با نظامیان صهیونیست در محور المنشیه درگیر شدند که طی آن توانستند  تلفاتی به دشمن وارد کنند.

گروه مقاومتی «نیروهای توفان - گردان طولکرم هم از عملیات خود علیه نظامیان صهیونیست خبر داد.

این گروه افزود که رزمندگانش توانستند چند بسته  انفجاری از نوع عاصف را که قبلا آماده کرده بودند، در برابر خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در اردوگاه شمس در کرانه باختری منفجر کنند که طی آن تلفاتی به دشمن وارد شد.

این گروه ادامه داد که رزمندگان قهرمانش به مقابله با نظامیان دشمن در محورهای نبرد در اردوگاه نورشمس ادامه می دهند و آنها را به طور مستقیم به رگبار بستند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.