اعتبار ۳۰۰۰ میلیارد تومانی بیمه سلامت برای درمان افراد تحت پوشش

اقتصادنیوز پنج شنبه 19 مهر 1403 - 22:16
اقتصادنیوز: مدیرکل بیمه سلامت استان فارس با بیان اینکه بیمه سلامت نگاه عدالت‌محور دارد، گفت: بیمه سلامت در سال گذشته اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای درمان افراد تحت پوشش اختصاص داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، علی محمد جعفرپور در دومین شورای مدیران ستادی و شهرستانی بیمه سلامت استان فارس که به میزبانی شهرستان خرم‌بید برگزار شد، ضمن گرامی‌داشت حماسه‌سازی‌های شهدای محور مقاومت، بیان کرد: خون مطهر شهدا زمینه‌ساز نابودی همیشگی رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود.

او با تأکید بر این موضوع که بیمه سلامت با پرهیز از شعارزدگی به فعالیت خود ادامه می‌دهد، گفت: در سال گذشته اعتباری بیش از ۳ هزار میلیارد تومان برای درمان افراد تحت پوشش بیمه سلامت اختصاص یافت و در سال جاری نیز این رقم افزایش چشمگیری خواهد داشت.

جعفرپور با اشاره به فعالیت ۲ دهه‌ای بیمه سلامت در عرصه خدمت‌رسانی به جامعه اظهار کرد: بیمه سلامت با نگاه حمایت عدالت‌محوری از همه اقشار جامعه در حوزه درمان تشکیل شده و ارتقا خدمات بهداشت و درمان از دستاورد‌های مهم نظام جمهوری اسلامی است.

او تصریح کرد: جمعیت بیمه شدگان بیمه سلامت در ابتدای فعالیت این سازمان، معادل ۵ میلیون نفر متشکل از کارکنان دولت و اقشار محدودی از جامعه بود؛ اما با گذشت زمان این چتر حمایتی در سطح کشور گسترانده شد و امروزه جمعیتی بالغ بر ۴۶ میلیون نفر را تحت پوشش داریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس تشکیل صندوق صعب العلاج در بیمه سلامت را گامی بلند در راستای ارائه خدمات هدفمند درمان برشمرد و اظهار کرد: حمایت‌های مادی و معنوی این صندوق راه‌گشای خانواده‌هایی است که عزیزان آنها به بیماری‌های سخت دچار شده‌اند.

او با تأکید بر این موضوع که نگاه بیمه سلامت استوار بر پیشرفت و تعالی است، افزود: شهرستان‌ها بال‌های خدمت‌رسانی بیمه سلامت در پهنه استان هستند و تمامی توان خود را در راستای برطرف‌سازی مشکلات آنها به کار می‌گیریم.

جعفرپور از روحیه جهادی کارکنان خدوم بیمه سلامت قدردانی کرد و افزود: کارکنان این مجموعه بدون هیچ انتظار و چشمداشتی در حال خدمت رسانی به بیماران صعب العلاج هستند و هیچ مبلغی برای زحمات اضافی که در این حوزه متقبل می‌شوند، دریافت نمی‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان فارس، بیان کرد: با هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف می‌توانیم به اهداف بزرگی جامه عمل بپوشانیم.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.