ورزشگاهی که ایران به آن حساسیت دارد!/ وقتی بازیکنان چوب همه نداشتن‌های فوتبال را می‌خورند

خبرورزشی شنبه 21 مهر 1403 - 05:19
باز هم ایران مقابل ازبکستان ۱۰ نفره به انتهای مسابقه رسید.

به گزارش خبرورزشی، انگار اخراج مدافعان ایرانی مقابل ازبکستان کم کم تبدیل به یک سنت می‌شود. در فینال جام کافا خرداد ۱۴۰۲ در همین ورزشگاه، ایران با گل سردار آزمون پیش بود و قهرمان تا اینکه حسین کنعانی زادگان از بازی اخراج شد.

به یاد داریم که کنعانی زادگان چه کرد و حاضر به ترک زمین نبود! یک آبروریزی که به نشانه تنبیه در اردوی بعدی تیم ملی دعوت نشد. کاش همه بازیکنان ما مثل کنعانی زادگان از گذشته و تجربه‌های خود عبرت بگیرند و البته این عبرت در امور فنی و در مورد تجربه دیگران هم باشد.

در همین مسابقه دیدیم که سه بازیکن ازبک در نیمه اول از داور کارت زرد گرفتند. به خصوص یکی از آنها در صحنه‌ای که سامان قدوس توپ را دزدید و مهدی طارمی و سردار آزمون تنها یک محافظ داشتند و دروازه ازبکستان به شدت با خطر روبرو بود، با هوشیاری یک خطای فنی انجام و دروازه را نجات داد، آن هم به طوری که داور نتواند اخراجش کند!

اما ببینید بازیکنان ما چقدر بی‌تجربه هستند که با همان اولین خطا اخراج می‌شوند. آن هم در صحنه‌ای که اصلاً نیازی به خطا نبود، دروازه ما مورد تهدید نبود و هیچ موقعیتی هم برای تیم حریف به وجود نمی‌آمد.

این بار صالح حردانی آن اشتباه را تکرار کرد و امیدواریم این آخرین باری باشد که بازیکنان ایران چوب نداشتن بازی‌های تدارکاتی و تجربه بین‌المللی را می‌خورند. چوب نداشتن کمک داور ویدیویی و چوب همه نداشتن‌های فوتبال ایران را!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.