مساجد، مدارس و مراکز درمانی اهداف صهیونیست‌ها در غزه

صدا و سیما یکشنبه 22 مهر 1403 - 17:52

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما  رژیم صهیونیستی یک مسجد دیگر را در غزه بمباران کرد. ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز مسجد قدیمی منطقه «کفر تبنیت» در جنوب لبنان را بمباران کرده بود. رژیم صهیونیستی درطی یک سال گذشته ده‌ها مسجد و عبادتگاه را در نوار غزه ویران کرده است.

 

مساجد ، مدارس و مراکز درمانی اهداف صهیونیست ها در غزه

 

شمار شهدای غزه به ۴۲ هزار و ۲۲۷ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت اخیر موجب شهادت ۵۲ نفر و مجروحیت ۱۲۸ تن دیگر شده شده است. به این ترتیب شمار شهدای نوار غزه طی ۳۷۳ روز جنگ غزه به ۴۲ هزار و ۲۲۷ نفر و شمار مجروحان به ۹۸ هزار و ۴۶۴ نفر رسیده است. 

 

 

خشونت پلیس آلمان در بازداشت تعدادی از تظاهرکنندگان حامی فلسطین در برلین 

خبرگزاری آناتولی ترکیه روز یکشنبه در صفحه رسمی خود در ایکس، تصاویری از مداخله پلیس آلمان در جریان تظاهرات حامیان فلسطین در شهر برلین منتشر کرد.این تظاهرات در پایتخت آلمان برای محکوم کردن حملات اسرائیل به نوار غزه برگزار شده بود که با مداخله پلیس آلمان مواجه شد. نیرو‌های پلیس تعدادی از تظاهرکنندگان را بازداشت کردند.

 

 

 

مدیر کل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین اسماعیل الثوابته: رژیم صهیونیستی ۱۵ بخش از جمله بخش بهداشتی را هدف حملات خود قرار داده است
اسماعیل الثوابته: رژیم صهیونیستی ۱۵ بخش از بخش‌های مهم و حیاتی نوار غزه از جمله بخش بهداشتی را هدف حملات خود قرار داده است
«اسماعیل الثوابته» مدیر کل دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه گفت، رژیم صهیونیستی در چارچوب جنایت نسل کشی علیه ملت فلسطین در نوار غزه، ۱۵ بخش از بخش‌های مهم و حیاتی نوار غزه را هدف حملات خود قرار داده است که مهمترین این بخش ها، بخش بهداشتی است. بطوریکه ارتش رژیم صهیونیستی برای اطمینان از تخریب و نابودی بخش بهداشتی، در سه زمینه فعالیت کرده است.

 
هزاران نفر در مونیخ خواستار آتش‌بس در غرب آسیا شدند

 

 

نتانیاهو خواهان خروج نیروهای یونیفل از جنوب لبنان شد 

نتانیاهو خواستار خروج نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل از جنوب لبنان شد  نتانیاهو خطاب به دبیرکل سازمان ملل: باید نیرو‌های یونیفل از جنوب لبنان خارج شوند.
مخالفت با خروج نیرو‌های یونیفل باعث خواهد شد آنها اسرای حزب‌الله باشند و این گروه از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده کند و این گونه هم جان آنها و جان نیرو‌های ما به خطر بیفتد.

مساجد ، مدارس و مراکز درمانی اهداف صهیونیست ها در غزه

 

زخمی شدن ۲۵ نظامی صهیونیست از صبح امروز در درگیری با لبنان

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، از صبح امروز در درگیری‌ها در جنوب لبنان ۲۵ نظامی زخمی شدند.

 

مساجد ، مدارس و مراکز درمانی اهداف صهیونیست ها در غزه

 

ونزوئلا روز یکشنبه اعلام کرد ۱۴ تن کمک بشردوستانه برای آوارگان لبنانی که به سوریه پناه برده اند ارسال کرده است.
به گزارش خبرگزاری آناتولی؛ ایوان ادواردو خیل پینتو، وزیر امور خارجه ونزوئلا خاطرنشان کرد این کمک‌ها، همگی مردمی هستند و به زودی به دست آوارگان سوری که به آنها نیازمند هستند، خواهد رسید.
ایوان خیل پینتو بر همبستگی نیکلاس مادورو رییس جمهور کشورش با مردم فلسطین، لبنان، ایران و سوریه تاکید و تصریح کرد این کشور‌ها در مقابل حملات اسراییل "تنها" نمی‌مانند.
مردم ونزوئلا پیش از این هم کارزاری را در کاراکاس برای کمک به پناهجویان لبنانی که از جنگ فرار می‌کنند، راه اندازی کرده بودند.

 

مساجد ، مدارس و مراکز درمانی اهداف صهیونیست ها در غزه

 

مجروح شدن چند کودک در حمله به اردوگاه النصیرات
فلسطین الآن با انتشار ویدئویی نوشت: در پی حمله رژیم اشغالگر به منزل خانواده مقداد در اردوگاه النصیرات در مرکز منطقه غزه، چند کودک مجروح شدند.
 
 
گفتگوی مکرون و السودانی درباره اوضاع خاورمیانه
خبرگزاری آناتولی ترکیه روز یکشنبه در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد:
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، شامگاه شنبه با محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق، درباره اوضاع خاورمیانه تلفنی گفتگو کردند.
مکرون و السودانی در این گفتگوی تلفنی نگرانی شدید خود را در مورد تشدید تنش ها در منطقه ابراز کردند.
 
مساجد ، مدارس و مراکز درمانی اهداف صهیونیست ها در غزه
 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.