بوت‌کمپ استراتژی محتوا با هدف ارتقای مهارت‌های تولید محتوا برگزار می‌شود

دیجیاتو دوشنبه 23 مهر 1403 - 13:40
در این دوره، از روش‌ها و راهکارهایی استفاده خواهد شد که سال‌ها برای تدوین استراتژی برندهای مختلف مؤثر بوده است. The post بوت‌کمپ استراتژی محتوا با هدف ارتقای مهارت‌های تولید محتوا برگزار می‌شود appeared first on دیجیاتو.

بوت‌کمپ استراتژی محتوا از ۱۰ آبان برگزار می‌شود تا به بازاریابان و علاقه‌مندان این حوزه، ابزارهای لازم برای موفقیت در زمین بازی محتوا را ارائه دهد.

این بوت‌کمپ با محتوای آموزشی براساس تجربه طراحی شده است. در این دوره، از روش‌ها و راهکارهایی استفاده خواهد شد که سال‌ها برای تدوین استراتژی برندهای مختلف مؤثر بوده است. شرکت‌کنندگان بلافاصله پس از یادگیری موضوعات آموزشی، این موارد را در پروژه‌های واقعی اجرا خواهند کرد. برندهایی مانند لوازم خانگی «کن»، «ایساتیس»، «روبیکا»، شهربازی «ماکوان» و «صباویژن» به‌عنوان کیس‌های آموزشی این بوت‌کمپ انتخاب شده‌اند.

یکی از ویژگی‌های این بوت‌کمپ، ارائه ابزارها و قالب‌های کاربردی است. شرکت‌کنندگان با استفاده از این ابزارها می‌توانند به استراتژی حرفه‌ای‌تر دست یابند و پس از پایان دوره نیز در پروژه‌های عملی خود از آن‌ها بهره ببرند.

به علاوه، بخشی از بوت‌کمپ در تاریخ ۲۴ و ۲۵ آبان در سی‌سنگان برگزار می‌شود، جایی که قرار است درباره محتوای خلاقانه و طراحی کمپین بحث شود.

بازدید از کارخانه‌ها و کسب‌وکارها نیز جزو برنامه‌های این بوت‌کمپ خواهد بود. شرکت‌کنندگان نه تنها پشت میز، بلکه در خط تولید کارخانه‌ها حاضر خواهند شد و از نزدیک با فرایندهای کاری آشنا می‌شوند.

توجه داشته باشید که این بوت کمپ در سال ۱۴۰۳ تکرار نخواهد شد. برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت ContentStrategists.ir مراجعه کنید.

منبع خبر "دیجیاتو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید