صیانت از سرمایه های کشاورزی و نقش آفرینی حراست در تامین امنیت غذایی/تصاویر

شمال نیوز سه شنبه 24 مهر 1403 - 11:17
حراست دستگاه‌های اجرایی استان در نمایشگاه حضور تا ظهور، مهم‌ترین دستاورد‌های سال‌های گذشته خود را در معرض دید مخاطبان قرار داده اند.

 

صیانت از سرمایه های کشاورزی و نقش آفرینی حراست در تامین امنیت غذایی/تصاویر

 

به گزارش شمال نیوز،برارزاده مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در آئین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نقش حراست دستگاه‌ها در هدف گذاری پیشگیرانه بسیار مهم محسوب می‌شود.

 

وی ادامه داد: حفظ اهداف عالی سازمان در خدمت به کشاورزان، تولیدکنندگان و عدالت اجتماعی در اولویت مدیریت حراست است و افزود: این اهداف نظارتی، توام با هدایت و کمک تخصصی برآن است مسیر حرکت در بخش های مختلف به درستی و در زمان مناسب، هموار شود.

 

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان خاطر نشان کرد: حراست سازمان جهاد کشاورزی در این رویداد ارزشمند دستاورد‌ها، اقدامات یک سال اخیر سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه‌های پیوسته و وابسته را در مقابله با مظاهر فساد، حفظ و امنیت و صیانت اداری به نمایش گذاشت.

 

این مقام مسوول در ادامه گفت: اولین نمایشگاه حضور تا ظهور جلوه‌ای از کارآمدی زحمات همکاران حراست دستگاههای اجرای در حوزه تولید امنیت جامعه و مقابله با سودجویان است.

 

برارزاده در خاتمه با اذعان بر نقش تاثیرگذار حراست در حوزه امنیت غذایی بعنوان اصلی ترین هدف این مجموعه تاکید کرد و افزود: در کسوت سربازان پدافند غیرعامل نیز در حفظ امنیت غذایی کشور و در جهت رفع چالش ها و توجه به اولویت های بخش کشاورزی با تمام توان گام بر میداریم.

 


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.