نتانیاهو: بهای دردناکی پرداختیم

شمال نیوز سه شنبه 24 مهر 1403 - 12:19
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاهی که روز گذشته هدف حمله پهپادی حزب‌الله قرار گرفت، اظهار داشت که اسرائیل متحمل بهای دردناکی شده است.
نتانیاهو: بهای دردناکی پرداختیم

«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی با حضور در پایگاه «بنیامینا» که روز گذشته هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت، گفت: «ما بهای دردناکی پرداختیم اما به جنگ ادامه خواهیم داد.»

 

نتانیاهو افزود: «ما به حملات بی‌امان علیه حزب الله در سراسر لبنان حتی در بیروت ادامه خواهیم داد.»

 

وی با بیان این ادعا که اسرائیل دستاوردهای بزرگی به دست آورده است، گفت: «به خانواده‌های چهار نظامی عضو تیپ گولانی که روز گذشته کشته شدند، تسلیت می‌گویم.»

 

نتانیاهو تصریح کرد: «ما درگیر جنگی دشوار با دشمنی هستیم که به دنبال نابودی ماست.»

 

این سخنان نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی است که مقاومت اسلامی لبنان طی روزهای اخیر بر شدت و عمق ضربات خود افزوده است و طی ساعت گذشته تل‌آویو را با موشک مورد حمله قرار داد.

 

رزمندگان حزب‌الله روز گذشته هم در حمله پهپادی خود به پایگاه بنیامینا که محل استقرار تیپ گولانی است، 4 نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده و بیش از 60 نظامی را مجروح کردند.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.